کد خبر : 2066746 | 13 شهریور 1403 ساعت 10:06 | 79.2K بازدید | 67 دیدگاه

انتقال غیرمنتظره: اوسیمن بالاخره تیم پیدا کرد!

ویکتور اوسیمن پس از جنجال‌های بسیار در تابستان امسال بالاخره تصمیم گرفت به باشگاه گالاتاسرای بپیوندد.

انتقال غیرمنتظره: اوسیمن بالاخره تیم پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و حواشی پیرامون جدایی او از باشگاه ناپولی و پیوستنش به چلسی یا پاری سن ژرمن توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

مذاکرات برای انتقال او به پاری سن ژرمن با مدیران باشگاه ناپولی به نتیجه نرسید و در نهایت بسیاری منتظر دیدن او با پیراهن چلسی بودند اما این بازیکن در آخرین ساعت پنجره تابستانی تصمیم گرفت که پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری را رد کند.

2076314

این تصمیم با خشم مدیران ناپولی همراه شد و آنها تصمیم گرفتند نام این ستاره اهل نیجریه را از فهرست این تیم برای حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا خط بزنند و عملا او را حداقل تا نیم فصل کنار بگذارند که تصمیم سختی برای او بود.

همین باعث شد که اوسیمن به فکر ترک ناپولی باشد و باشگاه گالاتاسرای شب گذشته اعلام کرد که مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را با مدیران ناپولی آغاز کرده است و این مذاکرات خیلی زود با توافق دو طرف به نتیجه رسید و او آماده است تا پیراهن این تیم را به تن کند.

2076313

فابریتزیو رومانو خبر داده است که اوسیمن با قراردادی قرضی و یک ساله بدون بند فسخ اجباری یا اختیاری راهی گالاتاسرای شده است تا این فصل را در لیگ ترکیه سپری کند. دستمزد او هم به صورت کامل توسط این باشگاه پرداخت خواهد شد.

تصاویری از حضور او در جمع هواداران متعصب این تیم منتشر شده است که نشان می‌دهد هم اوسیمن و هم هواداران گالاتاسرای از حضور او در این تیم بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستند.

دیدگاه‌ها