کد خبر : 2066745 | 13 شهریور 1403 ساعت 09:49 | 23.5K بازدید | 58 دیدگاه

دفاع قاطع از امباپه: سوپرمن که نیست!

دیدیه دشان معتقد است که برای درخشش کیلیان امباپه در رئال مادرید باید به او زمان داد.

دفاع قاطع از امباپه: سوپرمن که نیست!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در تابستان امسال بالاخره به رویایش رسید و موفق شد پیراهن رئال مادرید را به تن کند اما انتظارات از او در این تیم بسیار بالا است و همین باعث شده است که فشارها روی او خیلی زیاد باشد.

این ستاره فرانسوی بالاخره در بازی برابر رئال بتیس موفق شد طلسم ناکامی در گل زدن با پیراهن رئال را بشکند و هر دو گل تیمش را در جریان پیروزی برابر این تیم به ثمر رساند و حالا انتظار می‌رود که شرایط برای او راحت‌تر از قبل پیش برود.

2075975

دشان که از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فرانسه دعوت کرده است درباره وضعیت او به خبرنگاران گفت: "تیم ملی فرانسه با حضور امبابه تیم بهتری است. تجربه نشان داده که حضور در اردوی تیم ملی فرانسه وقفه‌ای است که به سود بسیاری از بازیکنان تمام می‌شود.

او نتوانست در ابتدای حضورش در رئال موثر ظاهر شود اما من با او صحبت کردم و احساس خوبی دارد. مشخصا در بهترین شرایط نیست اما باید بدانیم که او سوپرمن یا ربات نیست. انتظارها بسیار بالا است اما او ظرفیت خوبی برای رویارویی با همه شرایط در درون و بیرون زمین دارد. در هر حال باید درک کنیم که خستگی برای یک انسان طبیعی است."

دیدگاه‌ها