کد خبر : 2066740 | 13 شهریور 1403 ساعت 06:17 | 41.6K بازدید | 37 دیدگاه

ژسوس ریشه اسطوره‌های قدیمی الهلال را زد

محمد البریک نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان الهلال، از این تیم جدا شد.

ژسوس ریشه اسطوره‌های قدیمی الهلال را زد

به گزارش "ورزش سه"، محمد البریک چند ساعت قبل از پایان دوره نقل و انتقالات تابستانی از باشگاه الهلال عربستان جدا شد. این تصمیم در چارچوب سیاست‌های سرمربی پرتغالی، ژرژ ژسوس، برای کاهش میانگین سنی تیم و تزریق خون جدید به ترکیب اتخاذ شده است.

ژسوس با همکاری مدیریت باشگاه به دنبال کاهش میانگین سنی تیم و ترکیب بهترین بازیکنان داخلی و خارجی است تا در تمامی مسابقات فصل جاری، به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان، به رقابت بپردازد.

الهلال در سال‌های گذشته با حضور گروهی از ستاره‌ها که به عنوان "حرس قدیم" شناخته می‌شدند، موفق به کسب بسیاری از افتخارات شد، اما انقلاب ژسوس منجر به کنار گذاشتن برخی از این بازیکنان شد.

انقلاب ژسوس با خروج متعب المفرج، سلمان الفرج و صالح الشهری آغاز شد و سپس محمد جحفلی نیز از ترکیب تیم کنار گذاشته شد، زیرا این بازیکنان دیگر در برنامه‌های سرمربی پرتغالی جای نداشتند.

2076300

پس از این چهار بازیکن، ژسوس تصمیم گرفت تا از یکی دیگر از اعضای حرس قدیم یعنی محمد البریک، یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ الهلال، نیز خداحافظی کند. به گزارش روزنامه "الیوم" عربستان، البریک با قراردادی سه ساله به تیم نیوم خواهد پیوست.

پس از جدایی البریک، تنها سه نفر از حرس قدیم باقی می‌مانند: محمد کنو، یاسر الشهرانی و سالم الدوسری. پیش‌بینی می‌شود که این بازیکنان نیز پس از پایان قراردادهایشان در تابستان ۲۰۲۵ از تیم جدا شوند.

دیدگاه‌ها