کد خبر : 2066737 | 13 شهریور 1403 ساعت 02:02 | 32.6K بازدید | 16 دیدگاه

اسکولز:

این بازیکن یونایتد حتی بلد نبود شوت بزند!

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، مارک بوسنیچ را بدترین هم‌تیمی خود در این باشگاه می‌داند.

این بازیکن یونایتد حتی بلد نبود شوت بزند!

به گزارش "ورزش سه"، اسکولز که نزدیک به دو دهه برای منچستریونایتد بازی کرد، در مصاحبه‌ای در برنامه «اورلپ» از بوسنیچ به عنوان بازیکنی «غیرحرفه‌ای» یاد کرد.

اسکولز در دوران حرفه‌ای خود ۱۵۵ گل در ۷۱۸ بازی برای منچستریونایتد به ثمر رساند و ۱۱ عنوان قهرمانی لیگ برتر، سه جام حذفی و دو لیگ قهرمانان اروپا را زیر نظر سر الکس فرگوسن کسب کرد. او در کنار بازیکنان بزرگی مانند اریک کانتونا، روی کین، وین رونی و کریستیانو رونالدو بازی کرد.

بوسنیچ که در فصل ۹۰-۱۹۸۹ به منچستریونایتد پیوست و سه بازی انجام داد، پس از موفقیت در استون ویلا دوباره در سال ۱۹۹۹ به منچستریونایتد بازگشت. اما او تنها ۱۸ ماه در این باشگاه ماند و ۳۵ بازی انجام داد و سپس در سال ۲۰۰۱ به چلسی پیوست. بوسنیچ پس از کنار گذاشته شدن از چلسی به دلیل عدم گذراندن تست مواد مخدر، به فوتبال استرالیا بازگشت و در سال ۲۰۱۰ بازنشسته شد.

2076295

اسکولز درباره بوسنیچ گفت: «فکر می‌کردم او در ویلا دروازه‌بان خوبی بود، اما وقتی به ما پیوست، بسیار غیرحرفه‌ای بود. در تمرینات شوت‌زنی معمولاً ۱۵ تا ۲۰ شوت دارید. بعد از سه شوت او خسته می‌شد و من هرگز ندیده بودم که او بتواند توپ را درست شوت کند. ما در اولین بازی مقابل اورتون بازی کردیم و او حتی نمی‌توانست توپ را به نیمه زمین برساند. هیچ بادی هم نبود، هوا عالی بود.»

دیدگاه‌ها