کد خبر : 2066733 | 13 شهریور 1403 ساعت 05:45 | 40.7K بازدید | 58 دیدگاه

جیمی کاراگر:

تن‌هاخ به زودی از منچستریونایتد اخراج خواهد شد!

جیمی کاراگر معتقد است که اریک تن‌هاخ تا پایان فصل جاری هدایت منچستریونایتد را بر عهده نخواهد داشت.

تن‌هاخ به زودی از منچستریونایتد اخراج خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته ندارد و روز یکشنبه در دیداری حساس با سه گل برابر لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورد.

این باخت باعث شده است که بار دیگر فشارها روی تن‌هاخ به عنوان سرمربی این تیم افزایش پیدا کند و هواداران شیاطین سرخ معتقد هستند که این سرمربی هلندی باید هرچه زودتر از کار برکنار شود و جانشین مناسبی برای او انتخاب شود.

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: "من فکر نمی‌کنم که از نظر فوتبالی تغییر خاصی در ساختار یونایتد نسبت به فصل گذشته رخ داده باشد. این وضعیتی است که پیش از این لیورپول هم آن را تجربه کرده بود.

باید به زمان پیش از حضور یورگن کلوپ برگردیم. وقتی که حرف از اخراج برندان راجرز پس از یک فصل حضور روی نیمکت لیورپول مطرح شده بود. مالکان لیورپول مطمئن نبودند باید چه کار کنند و او را حفظ کردند و راجرز هم تغییراتی در کادر فنی‌اش اعمال کرد.

اما این کار فایده‌ای نداشت چون نفر اصلی سرمربی تیم است. راجرز در ماه اکتبر از کارش برکنار شد. تن‌هاخ در مصاحبه‌اش گفته بود که در آخر فصل می‌بینیم که در چه شرایطی قرار دارد اما من فکر نمی‌کنم که او تا آخر فصل در این تیم بماند."

دیدگاه‌ها