کد خبر : 2066729 | 13 شهریور 1403 ساعت 05:02 | 34.2K بازدید | 15 دیدگاه

بدون گل خورده در جریان بازی؛

نفوذ به دیوار سنگالی لیگ برتر ممنوع (عکس)

مدافع سنگالی گل‌گهر نمایش موثری در سه هفته ابتدایی برای باشگاه جدیدش داشته است.

نفوذ به دیوار سنگالی لیگ برتر ممنوع (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر تنها تیم فصل جدید لیگ برتر ایران است که در سه مسابقه متوالی اخیرش هیچ گلی در جریان بازی دریافت نکرده و فقط با یک ضربه پنالتی مقابل ملوان انزلی دروازه خود را باز شده دیده که در رقم خوردن این اتفاق مهم، عثمان اندونگ مدافع جدید سیرجانی‌ها تاثیرگذار بوده است.

عثمان اندونگ که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به فوتبال ایران و استقلال خوزستان آمد و نقش مهمی در بقای این تیم در لیگ برتر داشت و علاوه بر نمایش موثر در فاز دفاعی، 3 گل هم به ثمر رساند و در بخش هجومی هم تیمش را کمک کرد، اکنون در گل‌گهر سیرجان این روند خوب را حفظ کرده است.

این مدافع 24 ساله که یکی از خریدهای مهم مهدی تارتار برای گل‌گهر بود، در سه هفته ابتدایی فصل جدید مقابل ملوان انزلی، استقلال خوزستان و نساجی مازندران به میدان رفته که عملکرد موثرش در بسته ماندن دروازه تیمش در جریان بازی‌ها در این مدت نقش مهمی داشته که در دیدار اخیرشان در قائم‌شهر نیز این موضوع را شاهد بودیم.

2076281

اندونگ در تقابل با نساجی یکی از بهترین نفرات گل‌گهر بود که بارها در نبردهای هوایی برتری داشت و با قطع توپ، اجازه نداد دروازه تیمش تهدید شود تا یک برد ارزشمند دیگر بدون گل خورده به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها