کد خبر : 2066722 | 13 شهریور 1403 ساعت 01:16 | 23.3K بازدید | 12 دیدگاه

گرام سونس:

به این بازیکن یونایتد نگویید جورج بست جدید!

گرام سونس، اسطوره لیورپول، انتقادات شدیدی را نسبت به کوبی ماینو، هافبک منچستریونایتد، مطرح کرد.

به این بازیکن یونایتد نگویید جورج بست جدید!

به گزارش "ورزش سه"، سونس معتقد است که ماینو هنوز آماده نیست تا به عنوان بازیکن اصلی برای منچستریونایتد بازی کند و هنوز به یک «بازیکن خوب» تبدیل نشده است.

سونس در مصاحبه‌ای با تاک اسپورت گفت: «ماینو ممکن است روزی بازیکن خوبی شود، اما در حال حاضر او نباید به عنوان بازیکن اصلی برای منچستریونایتد بازی کند. این موضوع به هیچ وجه انتقاد از منچستریونایتد نیست، اما همیشه اینطور بوده است. وقتی کسی در منچستریونایتد یک بار خوب بازی می‌کند، او را به عنوان «جورج بست جدید» یا «بابی چارلتون جدید» معرفی می‌کنند. اینجا منچستریونایتد است، اگر کسی توانایی کمی از خود نشان دهد، او را به دسته سوپراستارها می‌برند، آن هم قبل از اینکه حتی به یک بازیکن خوب تبدیل شود.»

ماینو که در نوامبر سال گذشته به تیم اصلی منچستریونایتد پیوست و در نیمه دوم فصل به یک بازیکن کلیدی در تیم اریک تن‌هاخ تبدیل شد، در بازی مقابل لیورپول عملکرد ضعیفی داشت. سونس افزود: «ماینو در حال حاضر باید بازیکنی باشد که به صورت متناوب در یک تیم خوب بازی کند، نه اینکه از او خواسته شود مقابل بهترین تیم‌ها بازی کند. او ممکن است روزی بازیکن خوبی شود، اما در حال حاضر او در حد بازیکن اصلی منچستریونایتد نیست.»

2069061

این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که ماینو در فصل گذشته به تیم ملی انگلیس دعوت شد و نقش کلیدی‌ای در رسیدن تیم به فینال یورو ۲۰۲۴ داشت. با این حال، او در این فصل نتوانسته است همان عملکرد را تکرار کند و در بازی مقابل لیورپول با مشکلاتی مواجه شد.

دیدگاه‌ها