کد خبر : 2066721 | 13 شهریور 1403 ساعت 01:06 | 35.5K بازدید | 44 دیدگاه

رسمی: کریس اسمالینگ هم راهی عربستان شد!

کریس اسمالینگ، مدافع باتجربه رم با امضای قراردادی دو ساله راهی الفیحا عربستان شد.

رسمی: کریس اسمالینگ هم راهی عربستان شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ مدافع ۳۴ ساله انگلیسی بعد از گذران پنج فصل نسبتا موفق در آاس رم با امضای قراردادی دو ساله رسما به الفیحا عربستان پیوست و به لیست بلند بالای ستارگان لیگ روشن اضافه شد.

اسمالینگ که اکنون ۳۴ ساله است، از سال ۲۰۰۸ با فولام در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ دوران ۱۰ ساله خود را با پیراهن منچستریونایتد پشت سر گذاشت. دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در جام اتحادیه، یک قهرمانی در سوپرجام انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۱۱-۲۰۱۰ از جمله افتخارات او با شیاطین سرخ بود.

اسمالینگ سرانجام در سال ۲۰۲۰ از یونایتد راهی آاس رم شد و در این پنج سال، ۸۳ بار با پیراهن رم در سری آ به میدان رفت و ۶ گل‌ نیز به ثمر رساند. اسمالینگ همچنین از سال ۲۰۱۱ عضو تیم ملی بود و در ۳۱ بازی، ۱ گل برای سه شیرها به ثمر‌ رساند.

الفیحا اگرچه تیم مطرحی در فوتبال عربستان نیست اما بازیکنان خارجی همچون آلخاندرو پوزلو، فاشن ساکالا، گویکو سیمیروت، اورلاندو موسکرا و هنری اونیکورو در این تیم حضور دارند. الفیحا در حال حاضر با دو شکست و بدون امتیاز در رتبه ۱۷ لیگ روشن عربستان قرار دارد.

دیدگاه‌ها