کد خبر : 2066717 | 13 شهریور 1403 ساعت 03:46 | 26.4K بازدید | 21 دیدگاه

انتقاد فردیناند از کاراگر: به بازیکن ما بی‌احترامی کردی!

ریو فردیناند، جیمی کاراگر را به دلیل بی‌احترامی به کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد فردیناند از کاراگر: به بازیکن ما بی‌احترامی کردی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در جریان شکست ۳-۰ مقابل لیورپول در روز یکشنبه در الدترافورد، با دو اشتباه فردی کاسمیرو که منجر به دو گل اول شد، دچار مشکلات زیادی شد.

اولین اشتباه کاسمیرو زمانی رخ داد که پاس اول او توسط مهاجمان لیورپول قطع شد و پس از چند پاس، محمد صلاح به لوئیس دیاز پاس گل داد. سپس کاسمیرو در نیمه زمین منچستریونایتد توپ را از دست داد و دیاز با ضربه‌ای زیبا توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد و تیم آرنه اشلوت را به برتری رساند.

این ستاره سابق رئال مادرید سپس با توبی کولیر جوان تعویض شد و بعد از بازی توسط کاراگر مورد انتقاد قرار گرفت. کاراگر، اسطوره لیورپول، گفته بود که کاسمیرو دیگر نمی‌تواند در سطح بالا بازی کند و خطاب به او گفته بود: «فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کند.»

2063796

فردیناند اکنون به این اظهارات واکنش نشان داده و کارشناس اسکای اسپورت را به بی‌احترامی به این هافبک متهم کرده است. فردیناند در برنامه «ریو پرزنتس» گفت: «شنیدم که جیمی کاراگر گفت فوتبال را ترک کن قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کند و فکر می‌کنم این بسیار بی‌احترامی است. من فکر می‌کنم این واقعاً بی‌احترامی است. با توجه به اینکه کاسمیرو بارها موفق بوده و تنها چند بار اشتباه کرده است.»

او افزود: «اگر به دو بازی قبل از لیورپول نگاه کنید، او احتمالاً بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده است. فکر می‌کنم گفتن اینکه او تمام شده، آسان است. او تقریباً ۳۲ ساله است، اما وقتی به او نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم که از او خواسته شده کارهای زیادی انجام دهد، مانند بازی با پاس‌های بلند و تعیین سرعت بازی. این‌ها چیزهایی هستند که منچستریونایتد هرگز او را برای آن‌ها جذب نکرده است. او هرگز در رئال مادرید این کارها را انجام نداده است. او در حال دفع توپ، دفاع، تکل‌های بلند، پوشش همه فضاها و سپس رساندن توپ به بقیه بود.»

دیدگاه‌ها