کد خبر : 2066716 | 13 شهریور 1403 ساعت 04:01 | 9.5K بازدید | 9 دیدگاه

روز زیبایی برای من رقم خورد؛

دفاعیه رزاق‌پور: تمارض نکردم تا اخراجی بگیرم

مدافع چپ گل‌گهر تاکید کرد داور به دلیل نحوه تکل هافبک نساجی به او کارت قرمز نشان داد.

دفاعیه رزاق‌پور: تمارض نکردم تا اخراجی بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع قائم شهری گل‌گهر، در بازی روز جمعه برابر نساجی شرایط خاصی را سپری کرد. از تشویق سنگین او توسط هواداران نساجی تا ضربه بیرون پای زیبایی که گلر برزیلی نساجی از چارچوب بیرون کشید و در نهایت صحنه خطای سید محمد رضا حسینی روی او و اخراج این بازیکن نساجی که در این باره با مدافع گل‌گهر صحبت کردیم.

* هواداران نساجی روز زیبایی رقم زدند
بازی قشنگ و تماشاگرپسندی بود. دو تیم نیاز به سه امتیاز داشتند و با توجه به شناختی که از حریف داشتیم و تمرینات طول هفته موفق به پیروزی شدیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌شد گل‌های بیشتری هم بزنیم. برای خودم هم روز خاصی بود. قائم شهر، شهر خودم بود و در تمام رده‌ها برای نساجی بازی کرده‌ام. بازگشت به خانه با لطف هواداران روز زیبایی برایم رقم زد.

* پولی به بهترین شکل توپ من را گرفت
نزدیک بود گلزنی کنم و البته روز خوب گلر نساجی بود و جدا از پنالتی چند توپ خوب از ما گرفت. در فضای خالی اضافه شدم و بیرون پا زدم ولی "لوان پولی" بهترین واکنش ممکن را نشان داد.

* تمارض نکردم تا اخراجی بگیرم
شنیدم برخی از همشهریان و عوامل نساجی در صحنه اخراج محمدرضا حسینی از من ناراحتند ولی واقعا آنگونه نبود که فکر می‌کنند. در آن صحنه داور به‌خاطر برخورد ما کارت نداد؛ بلکه تکل خطرناک حسینی داور را مجاب کرد که کارت زرد دوم را بدهد. بعد از خطا بلافاصله من بلند شدم و نمی‌دانستم او کارت دارد که بخواهم تمارضی انجام دهم. در این مورد سوءتفاهم شده بود. محمدرضا حسینی بازیکن باتجربه و باشخصیتی است و‌ وقتی دید کارت دارد باید محتاط‌تر عمل می‌کرد؛ همانطور که من بعد از دریافت کارت تعویض شدم.

2044698

* همه توانم را برای گل‌گهر می‌گذارم
حضور در گل‌گهر تصمیم خوبی بود که فصل قبل گرفتم و از این باشگاه بابت اعتمادی که داشت، تشکر می‌کنم. امکانات خوبی داریم و 100 درصد توانم را برای موفقیت تیم می‌گذارم و امیدوارم امسال بتوانم به یک موفقیت تیمی با گل‌گهر برسیم. این باشگاه لیاقت کسب عنوان در لیگ و جام حذفی را دارد. تا وقتی که گل‌گهر بخواهد با تمام وجود اینجا هستم تا دل مردم سیرجان را شاد کنیم.

* تغییرات با حضور تارتار مشخص است
پیش از این با تارتار کار نکرده بودم و برخی هم تیمی‌ها قبلاً از کار فنی تارتار به نیکی یاد می‌کردند. فکر می‌کنم تغییرات در همین دو ماه محسوس بوده. البته تغییر بازیکنان و کادر فنی نیاز به هماهنگی بیشتری دارد و آقای تارتار نیاز به تعریف من ندارد و بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده است.

* تلاش می‌کنم به تیم ملی برسم
قطعا امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. شرایط سنی‌ام این اجازه را می‌دهد که به تیم ملی هم فکر کنم.‌ روز به روز تلاش می‌کنم  تا به این هدف برسم. در دوره اسکوچیچ تا آستانه دعوت شدن هم رفتم و لحظه آخر او برکنار شد. اصلا ناامید نیستم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌تری به تیم ما داشته باشد.

دیدگاه‌ها