کد خبر : 2066697 | 13 شهریور 1403 ساعت 02:58 | 33.4K بازدید | 54 دیدگاه

دل‌پیرو:

قلبم برای یووه می‌تپد اما اینتر قهرمان است!

الساندرو دل‌پیرو، مهاجم سال‌های نه چندان دور یوونتوس، شانس قهرمانی اینتر در فصل جاری را بیشتر از تیم محبوبش مي‌داند.

قلبم برای یووه می‌تپد اما اینتر قهرمان است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با پیروزی پرگل ۴-۰ مقابل آتالانتا در هفته چهارم رقابت‌های سری آ، به صدر جدول رفت و البته تیم‌هایی چون یوونتوس، تورینو و اودینزه را با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر پشت سر خود می‌بیند.

در همین راستا اختلاف نظرهایی بین افراد مطرح فوتبال ایتالیا درخصوص قهرمان احتمالی این فصل سری آ مطرح شده است. در همین خصوص الساندرو دل‌پیرو، اسطوره بانوی پیر، در گفتگو با اسکای اسپرت گفت: "من عاشق یوونتوس بودم و هستم. طبیعتا دوست دارم این تیم پس از سال‌ها دوباره قهرمان شود. اما اگر بخواهم منطقی پیش‌بینی کنم، شانس اینتر را برای فتح اسکودتو در فصل جاری را بیشتر می‌دانم.

آنها نسبت به یوونتوس بازیکنان نسبتا بهتری را جذب کردند. پیوتر زیلنسکی که سال‌ها در سری آ بازی کرده را به خدمت گرفتند و همچنین مهاجمی زهردار همچون مهدی طارمی که عملکرد خوبی در پورتو داشته است. اینتر حتی در روز بدش هم می‌تواند با برد از زمین خارج شود و این یعنی آن‌ها شخصیت قهرمانی به خود گرفته‌اند.

آنها کمترین تغییر و تحول بازیکن را در میان مدعیان داشته‌اند و به نظرم این منطقی‌ترین دلیل برای قهرمانی مجددشان در سری آ به حساب می‌آید. البته که در کنار اینتر و یووه، شانس اندکی هم برای ناپولی قائل هستم. کونته مربی باتجربه‌ای است و می‌تواند در این تیم دست به کارهای بزرگی‌ بزند."

دیدگاه‌ها