کد خبر : 2066671 | 12 شهریور 1403 ساعت 19:58 | 60.1K بازدید | 136 دیدگاه

ونگر: به فکر بردن بارسا باشید، تحقیر می‌شوید!

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال معتقد است اگر‌ تیم‌ها برای برد به مصاف بارسلونا بروند، بدجور جریمه خواهند شد.

ونگر: به فکر بردن بارسا باشید، تحقیر می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از سال‌های طولانی موفق به کسب یک پیروزی پرگل با نتیجه ۷-۰ مقابل وایادولید در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا شد تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد. این برد بزرگ بارسایی‌ها و نمایش خوب شاگردان جوان هانسی فلیک، تحسین خیلی از اهالی فوتبال را برانگیخته است.

در جدیدترین واکنش‌ها، آرسن ونگر سرمربی سابق توپچی‌های لندن که در دوران مربیگری‌اش بارها شایعات مذاکراتش با بارسلونا مطرح بود، درخصوص شرایط این روزهای کاتالان‌ها گفت: "بارسای این فصل تیم بسیار زهرداری است. به‌نظرم نوع بازی این تیم را فقط می‌توانیم با تیم‌های تحت هدایت پپ گواردیولا مقایسه کنیم.

1854167

این برد ۷-۰ در واقع اخطاری برای سایر رقبا بود که از این پس مقابل شاگردان فلیک برای برد به میدان نیایند بلکه به دنبال یک امتیاز یا حتی باخت با اختلاف‌ کم باشند. آن‌ها با حضور ستارگان جوان ضدحملات وحشتناکی می‌زنند و بنابراین بهتر است مقابل بارسلونای این فصل، بی‌گدار به آب نزنید تا تحقیر نشوید.

یکی از دلایل موفقیت هانسی فلیک در دوران مربیگری‌اش هم این است که هرگز قانع نمی‌شود و توقع بالایی دارد. چرا که بعد از گل هفتم، می‌دیدم که همچنان با شور و شوق تیمش را هدایت می‌کند و به دنبال زدن گل هشتم بود."

دیدگاه‌ها