کد خبر : 2066669 | 12 شهریور 1403 ساعت 19:41 | 8.8K بازدید | 30 دیدگاه

خیال آنچلوتی راحت شد: مصدومیت مندی جدی نیست

مصدومیت فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، شدید نیست و او در اولین بازی بعد از فیفادی شاگردان کارلو آنچلوتی را همراهی می‌کند.

خیال آنچلوتی راحت شد: مصدومیت مندی جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی امروز شاهد دو خبر تلخ بود. تایید شد که رئال مادرید به دلیل کشیدگی رباط مچ پای راست، دنی سبایوس را حداقل برای یک ماه از دست خواهد داد.

اما این تنها خبر مصدومیتی نبود که به آنچلوتی و کهکشانی‌ها رسید. ساعتی پیش دلیل خط خوردن فرلان مندی از تیم ملی فرانسه هم مشخص شد: فرانسه در بیانیه‌ای تایید کرد که این بازیکن از ناحیه ساق پای راست مصدوم شده است.

با این حال آنچلوتی خوش شانس بوده که مصدومیت مدافع فرانسوی تیمش جدی نیست. آاس بر اساس اطلاعاتی از منابع باشگاه رئال گزارش داد که مندی دچار شکستگی استخوان نشده و این مصدومیت بیشتر یک فشار بیش از حد عضلات درشت نی بوده است.

2076180

این بازیکن برای معاینه پزشکان فرانسه به محل اردوی شاگردان دیدیه دشان رفت و در نهایت تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، به اردو دعوت نشود.

آاس در این گزارش تایید کرد برخلاف سبایوس، مصدومیت مندی جدی نیست و باشگاه امیدوار است که او در اولین بازی پس از فیفادی در دسترس کارلو آنچلوتی باشد.

رئال در اولین بازی پس از فیفادی، باید روز 14 سپتامبر در ورزشگاه خانگی رئال سوسیه‌داد بازی کند و مندی به این بازی می‌رسد.

دیدگاه‌ها