کد خبر : 2066664 | 12 شهریور 1403 ساعت 18:58 | 23K بازدید | 79 دیدگاه

پیتر اشمایکل:

تماشای یونایتد این روزها برای فرگوسن غم‌انگیز است

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد، می‌گوید تماشایی این روزهای یونایتد برای سرالکس فرگوسن دردناک است.

تماشای یونایتد این روزها برای فرگوسن غم‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان اسبق یونایتد فاش کرد که روز یکشنبه همراه مربی سابق خود در الدترافورد به تماشای بازی شیاطین سرخ مقابل لیورپول نشسته است.

با این حال، این تجربه چیزی جز یک کابوس نبود، چون قرمزها با دو گل لوئیس دیاز در نیمه اول و گل محمد صلاح، میزبان را با نتیجه 3-0 شکست دادند.

اشمایکل مدعی شد که نسبت به سرمربی سابق خود احساس بدی داشت. فرگوسن افسانه‌ای به مدت 26 سال هدایت یونایتد را در دست داشت و تماشای این روزهای این باشگاه او را آزار می‌دهد.

2076163

سیر عملکرد شیاطین سرخ در دهه گذشته به شدت کاهش یافته و آن‌ها هنوز موفق به کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در لیگ برتر نشده‌اند. از زمان بازنشستگی فرگوسن در پایان فصل 13-2012 یونایتد شاهد قهرمانی سایر تیم‌ها بوده است.

اشمایکل در مصاحبه‌ با پروداکشن پرمیرلیگ گفت: "امروز (دیروز) کنار سر الکس نشسته بودم، واقعا غم‌انگیز بود. کاری که او برای این باشگاه فوتبال انجام داد. همه چیزهایی که ما از آن لذت بردیم. لحظات عالی. همه چیز. اینکه با او بنشینم و او این روزها را تماشا می‌کند، برای من واقعاً بسیار ناراحت کننده است. مطمئنا برای او هم خیلی غم‌انگیز است. فرگوسن با این باشگاه فوتبال واقعاً کار خارق العاده‌ای انجام داد اما دیگر هیچ اثری از آن نیست."

دیدگاه‌ها