کد خبر : 2066660 | 12 شهریور 1403 ساعت 18:38 | 107.5K بازدید | 62 دیدگاه

در یک بازی نزدیک و پرفشار؛

شکست حریف ایران در جام جهانی برابر افغانستان

تیم ملی فوتسال گواتمالا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2024 در دومین دیدار خود در تورنمنت کانتیننتال تایلند با نتیجه پنج بر چهار برابر افغانستان شکست خورد.

شکست حریف ایران در جام جهانی برابر افغانستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی سرمربی ایرانی تبار که برای نخستین تجربه‌شان در آوردگاه جهانی راهی تورنمنت کانتیننتال تایلند شده‌اند در اولین مسابقه خود مقابل گواتمالا یکی از حریفان دور گروهی تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه پرگل پنج بر چهار به پیروزی دست یافتند.

گواتمالا پیش از دیدار و شکست مقابل افغانستان موفق شده بود به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد تیم ملی کویت بگذرد. با توجه به آمار و ارقام و جمع‌بندی از عملکرد گواتلاما در دیدارهای تدارکاتی اخیرش به نظر می‌رسد آن‌ها حریف کوچکی برای شاگردان شمسایی در جام جهانی باشند.

اگرچه نماینده کونکاکافی نیمه نخست را مقابل افغانستان با تساوی یک بر یک به رختکن رفت و نیمه دوم جشنواره انواع مدل گل‌ها به سود افغانستان به پایان رسید. در این مسابقه برای مجید مرتضایی، فرزاد محمودی، محمدرضا حسینی دوگل، اکبر کاظمی و رضا حسین‌پور موفق به گلزنی شدند.

2076158

تیم ملی گواتمالا که در رده چهل رنکینگ جهانی قرار گرفته است، در دومین جدال جام جهانی و 29 شهریورماه به مصاف ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها