کد خبر : 2066655 | 12 شهریور 1403 ساعت 18:04 | 14.1K بازدید | 58 دیدگاه

ناگلزمان: از امروز کیمیش کاپیتان آلمان است

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، کاپیتان‌های جدید تیمش را انتخاب و معرفی کرد.

ناگلزمان: از امروز کیمیش کاپیتان آلمان است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا باید به مصاف تیم‌های مجارستان و هلند برود.

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، در ابتدای نسبت خبری امروز تایید کرد که یوشوا کیمیش کاپیتان جدید آلمان است و پس از او به ترتیب آنتونیو رودیگر و کای هاورتز کاپیتان‌های دوم و سوم تیم هستند.

سرمربی آلمان درباره خداحافظی برخی از بازیکنان پس از یورو 2024 گفت: "چهار بازیکن مهم بازنشسته شده‌اند که همگی سابقه بسیار خوبی در تیم ملی دارند و نقش کلیدی در یورو داشتند. ما به آن‌ها فضای لازم برای فکر کردن را دادیم. همچنین از اظهاراتشان می‌توان فهمید که آن‌ها به درستی تصمیم گرفته‌اند. اما من بحث‌های خیلی خوبی با آن‌ها داشتم. ابتدا با توماس مولر، سپس با مانوئل نویر و ایلکای گوندوگان. برای این بازیکنان خداحافظی آسان نبود. بسیار شفاف و احساسی بود. من تصمیم را می‌پذیرم و آن را درک می‌کنم. اما درب‌های تیم ملی هیچوقت بسته نمی‌شود. اگر این سه در باشگاه‌های خود عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان دهند، همیشه می‌توانند برگردند."

2076149

کاپیتان‌های جدید؟

کاپیتان‌های جدید یوشوا کیمیش، آنتونیو رودیگر و کای هاورتز هستند. فکر می‌کنم در مورد این نقش، ترکیب خوبی داریم. به نظرم خوب انتخاب کرده‌ایم. آن‌ها مشتاق هستند که این نقش را ایفا کنند.

شورای تیم متشکل از کیمیش، جاناتان تاه، پاسکال گروس، نیکلاس فولکروگ و مارک آندره تراشتگن است.

ناگلزمان: ما عمداً تصمیم گرفته‌ایم یکی از سه کاپیتان را در شورای تیم بگنجانیم. چهار بازیکن دیگر را به شورای تیم معرفی کرده‌ایم.

2076148

دروازه‌بان‌ها؟

مارک آندره تراشتگن شماره یک جدید آلمان است. او چندین سال در بارسلونا کاپیتان بوده و شماره یک بارسلوناست. برای ما هم اینطور خواهد بود. الیور باومن فصل گذشته بسیار خوب بازی کرد و در طول مسابقات جام ملت‌های اروپا نیز تاثیر خوبی گذاشت. الکساندر نوبل سال گذشته نیز در اشتوتگارت عملکرد خوبی داشت. رقابت با تراشتگن مهیاست، از جمله با حضور کوین تراپ و برند لنو. مهم این است که شماره یک مشخص شود.

چرا فقط یک بازیکن جدید (استیلر) را دعوت کردید و اینکه آیا استیلر جانشین کروس است یا خیر؟

جانشینی تونی کروس کار بزرگی است. در حال حاضر ارزیابی‌های کمی از فصل جاری وجود دارد چون هنوز بازی‌های زیادی انجام نشده است. به همین دلیل است که ترکیب تیم یورو تا حد زیادی دوباره تکرار می‌شود. اگر چند بازیکن دیگر در فرم خوبی باشند، ممکن است در ماه اکتبر تغییراتی رخ دهد. آنجلو در اشتوتگارت خیلی خوب عمل کرد. او سال گذشته خیلی به تیم ملی نزدیک بود. به همین دلیل است که او شایسته نشان دادن کارهایی است که می‌تواند انجام دهد.

دیدگاه‌ها