کد خبر : 2066652 | 12 شهریور 1403 ساعت 17:37 | 26.1K بازدید | 48 دیدگاه

پس از ناکامی در جذب تونی و اوسیمن؛

تایید شد: جکسون تا 10 سال دیگر بازیکن چلسی می‌ماند!

نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی، قرارداد جدیدی با آبی‌هاس لندنی امضا کرده است.

تایید شد: جکسون تا 10 سال دیگر بازیکن چلسی می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از ناکامی در جذب ایوان تونی و ویکتور اوسیمن، قرارداد جدیدی به نیکلاس جکسون پیشنهاد داد و به این مهاجم اعتماد کرد.

تونی، ملی پوش انگلیسی، پس از عدم توافق برنتفورد با چلسی، به الاهلی عربستان نقل مکان کرد. اوسیمن، مهاجم ناپولی یکی دیگر از بازیکنان موردعلاقه آبی‌ها بود، اما او فعلا در ایتالیا می‌ماند.

این بدان معناست که جکسون بعد از تجربه موفق اولین فصل خود، رهبر خط حمله چلسی باقی می‌ماند. این ملی پوش سنگالی هر سه بازی لیگ را از ابتدا آغاز کرده و برای اولین بار در این فصل در بازی یکشنبه مقابل کریستال پالاس، 90 دقیقه بازی کرد و دو گل نیز به ثمر رسانده است.

به گزارش میرر، قرارداد جدید او تا سال 2033 اعتبار خواهد داشت و تا آن زمان این مهاجم 32 ساله می‌شود. قرارداد قبلی این بازیکن تا 2031 اعتبار داشت.

2076139

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از بازی مقابل پالاس از عملکرد جکسون بسیار راضی بود. این مربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت: "بسیار خوشحالم. نیکلاس همراه ما کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، چه هنگام مالکیت توپ و چه هنگامی که توپ را در اختیار نداریم. او قبلاً دو گل در این فصل به ثمر رسانده بود و امروز دوباره گل زد. ما از او راضی هستیم."

دیدگاه‌ها