کد خبر : 2066647 | 13 شهریور 1403 ساعت 02:45 | 70K بازدید | 98 دیدگاه

به خودم افتخار می‌کنم

جان دادم تا به بارسلونا رسیدم!

سرجی دومینگز از اینکه در 19 سالگی به تیم اول بارسلونا رسیده احساس غرور می کند.

جان دادم تا به بارسلونا رسیدم!

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازی لالیگا برگزار شده است و چهار بازیکن جوان زیر نظر هانسی فلیک اولین بازی خود را انجام داده‌اند. آخرین نفری که به تیم اول رسید، سرجی دومینگز بود. این مدافع میانی 19 ساله اولین بازی خود را مقابل وایادولید انجام داد.

مدافع میانی بلندقامت بارسلونا  به رسانه‌های باشگاه گفت: «این مایه افتخار است و من بسیار خوشحالم. از همه کسانی که این امکان را فراهم کردند تشکر می‌کنم. من سخت تمرین کرده‌ام و جانم را دادم تا به تیم اول رسیدم. امیدوارم تا پایان فصل بتوانم به تیم کمک کنم و در تیم اول حفظ شوم.»

سرجی دومینگز، با قراردادی تا ژوئن 2027، در طول پیش فصل فلیک را متقاعد کرد و در تیم اصلی باقی ماند. او وارد فهرست هر چهار بازی بارسیا در لالیگا شد. اما تا بازی با وایادولید فرصت حضور در میدان نصیبش نشد.

مدافع میانی که می تواند در دفاع راست هم بازی کند، در دقیقه 61 به جای پائو کوبارسی به میدان رفت. بارسا 3-0 پیش بود و بنابراین او توانست از اولین بازی خود کاملا لذت ببرد. سرجی در این بازی 32 پاس موفق ارسال کرد و دو پاس ناموفق نیز داشت.

فصل گذشته، مدافع کاتالان 1.9 متری، در 20 بازی برای بارسا اتلتیک و سه بازی دیگر در تیم جوانان شرکت کرد. سرجی دومینگز در کودکی  و در سال 2017 به لاماسیا پیوست.

دیدگاه‌ها