کد خبر : 2066645 | 12 شهریور 1403 ساعت 16:55 | 19.6K بازدید | 42 دیدگاه

استقبال از کاروان تیم ملی مقابل هتل؛

قلعه‌نویی و شاگردانش در اصفهان تنها نمی‌مانند

اصفهانی‌ها استقبال جالب توجهی از اعضای تیم ملی پیش از ورود به هتل محل استقرار خود داشته‌اند.

قلعه‌نویی و شاگردانش در اصفهان تنها نمی‌مانند

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی در ورزشگاه آزادی به اصفهان رفته و قرار است ورزشگاه فولادشهر اولین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را در مصاف با قرقیزستان میزبانی کند. 
اعضای تیم ملی که از روز شنبه در هتل المپیک دور هم جمع شدند، پس از برگزاری سه جلسه تمرینی در ساختمان پک و همینطور زمین شماره 2 ظهر امروز با پرواز چارتر راهی اصفهان شدند تا در هتل محل استقرار خود اقامت داشته باشند.

یکی از درخواست‌های امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی پس از نهایی شدن برگزاری بازی در اصفهان حمایت مردم این شهر بوده که حالا با رسیدن کاروان تیم ملی مشخص شد که حال و هوایی این شهر فوتبال‌دوست کاملا تحت تاثیر بازی تیم ملی قرار گرفته است.

ویدئو: 351985

در همین زمینه فوتبال‌دوستان اصفهانی مقابل هتل محل استقرار تیم ملی تجمع کردند تا در هنگام ورود بازیکنان از آنها استقبال داشته باشند و به آنها برای مصاف پنج‌شنبه مقابل قرقیزها و کسب اولین پیروزی روحیه بدهند.

گفتنی است طی سال‌های متمادی تیم ملی برای دومین مرتبه است که در شهری دیگر به غیر از تهران به میدان می‌رود. دو سال پیش تیم ملی در مشهد مقابل لبنان بازی کرد که این بازی البته حواشی زیادی به همراه داشت.

دیدگاه‌ها