کد خبر : 2066635 | 12 شهریور 1403 ساعت 15:51 | 99.6K بازدید | 76 دیدگاه

کنایه رئیس بیلبائو به مربی بارسا

برای فلیک متاسفم: اصلا انتظارش را نداشتم

جان اوریارته، رئیس اتلتیک بیلبائو، به برخورد گرم اخیر هانسی فلیک و نیکو ویلیامز کنایه زد و گفت حرکت درستی نبود.

برای فلیک متاسفم: اصلا انتظارش را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، آینده نیکو ویلیامز در اتلتیک مبهم است ولی باشگاه باسکی نگران به نظر نمی‌رسد. این وینگر 22 ساله یکی از بهترین بازیکنان جام ملت‌های اروپا بود و با وجود اینکه تا سال 2027 قرارداد دارد، تردیدهایی در مورد ماندن او در اتلتیک وجود دارد. این بلاتکلیفی توسط بازیکن نیز تقویت شد زمانی که بعد از بازی شنبه شب برابر اتلتیکو گفت، احتمالا این اخرین فصل او در بیلبائو خواهد بود. 

2076105

جان اوریارته، رئیس اتلتیک، که در دسامبر 2023 تمدید قرارداد مهاجم را امضا کرد، امروز دوشنبه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او اولین کنایه را خیلی زود به بارسلونا زد که در تمام تابستان تلاش برای جذب نیکو داشت: «ما قرارداد 15 بازیکن از تیم اصلی را تمدید کردیم. علی‌رغم ثباتی که به دست آوردیم، در چند ماه گذشته یک احساس بلاتکلیفی در فضا موج می‌زد. به نظر می‌رسد یک منطق وجود دارد و یک قانون نانوشته که می‌گوید بازیکنی که برجسته می‌شود، باید آرزوی بازی در یک‌سری باشگاه خاص را داشته باشد که برخی آنها را باشگاه‌های بزرگ می‌نامند، اما واقعیت این است که پروژه اتلتیک به رشد خود ادامه می‌دهد.»

2076106

اوریارته در مورد نیکو گفت: «نیکو تا سال 2027 قرارداد دارد و برای بازیکنان طبیعی است که در بازار علاقه‌مندانی داشته باشند، همانطور که ما نیز به بازیکنانی در بازار علاقه داریم. اتلتیک در این زمینه باشگاهی خاص است. ما بازیکنان را خودمان پرورش می‌دهیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا حفطشان کنیم. بازیکن اتلتیک ریشه در این باشگاه دارد و ما نگران آینده نیکو نیستیم. او با عمل و حرف نشان داده است که می‌خواهد اینجا باشد. ما کاملا از تعهد بازیکنان خود آگاه هستیم.»

2076104

اوریارته پیامی هم برای هانسی فلیک داشت: «در طول تابستان، اظهارات فلیک کاملا محترمانه بود و گفت که نیکو بازیکن یک باشگاه دیگر است. بله ولی با تعجب دیدم که بعد از بازی با ما در لالیگا او را در آغوش می‌گیرد و حرف می‌زند. انتظار این حرکت را نداشتم هرچند بعد توضیح داد که این کار را برای قهرمانی نیکو با اسپانیا در جام ملت‌های اروپا انجام داده است. دوست داشتم او با دیگر بازیکن ملی پوش ما یعنی ویویان نیز همین کار را می‌کرد اما اینطور نبود و از این بابت متاسفم.»

دیدگاه‌ها