کد خبر : 2066634 | 12 شهریور 1403 ساعت 15:41 | 27.2K بازدید | 35 دیدگاه

فرصت بدهید تیم خودش را جمع کند

شکوری: کاری به برنامه‌های آرشا ندارم!

استقلال قدیم را هواداران دوست داشتند. چه خوب نتیجه می‌گرفت چه بد هواداران دوستش داشتند. نباید اینطور باشد که در هفته سوم برخی هواداران اینطور موضع بگیرند.

شکوری: کاری به برنامه‌های آرشا ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری مدافع سابق پاس و استقلال در مصاحبه‌ای جالب درباره لیگ برتر و باشگاه سابقش حرف می‌زند.

شکوری درباره شرایط فعلی لیگ برتر گفت: «دوست ندارم انتقادی صحبت کنم ولی باید به صراحت بگویم که شرایط فوتبال ایران ناراحت کننده شده چون روحش را از دست داده است. شاید به‌خاطر اتفاقات و حواشی عجیبی است که رخ می‌دهد، شاید هم به‌خاطر کیفیت بازی‌ها باشد. نمی‌دانم، دلیلش هر چه که هست این فوتبال توجه مردم را از دست داده. حتی اگر پول گرفتن در اولویت باشد هم باز دریافت پول وقتی قشنگ است که شور و اشتیاق مردم در کنار فوتبال باشد. به عنوان مثال شما فقط همین شرایط ورزشگاه‌ها را ببینید. اینکه دو تیم از دو شهر مختلف بازی را در شهر سومی برگزار می‌کنند نه قشنگ است و نه توجیه مناسبی دارد. نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.»

بازیکن اسبق استقلال در خصوص شرایط این تیم افزود: «همانطور که گفتم حال فوتبالمان خوب نیست، حال هواداران استقلال هم چند سالی است که خوب نیست. واقعیت این است که استقلال قدیم را هواداران دوست داشتند. چه خوب نتیجه می‌گرفت چه بد هواداران دوستش داشتند. نباید اینطور باشد که در هفته سوم برخی هواداران اینطور موضع بگیرند. بماند که بخشی از حق را باید به هواداران داد و بخشی را به باشگاه ولی برمی‌گردم به همان صحبت اولم که ریشه این نارضایتی این است که مردم شرایط این فوتبال را دوست ندارند.»

شکوری در ادامه از هواداران استقلال خواست با تیم همراهی کنند: «با توجه به اینکه امسال کادر فنی و مدیریت استقلال تغییر نکرد، انتظار می‌رفت به‌خاطر همین ثبات از ابتدای لیگ فوتبال تماشاگرپسند و نتیجه‌گرا ارائه دهد و صدر جدول باشد. حالا به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده و امیدوارم هواداران بیشتر صبوری کنند و فرصت بدهند تا تیم خودش را جمع و جور کند. ما هم به عنوان قدیمی‌های استقلال هر کمکی از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم تا در نهایت حال دل هوادار خوب باشد.»

او تاکید کرد که استقلال هنوز برای جبران نتایج فرصت دارد: «هر سال به دلیل عدم ثباتی که در تیم بود اذیت شدیم ولی امسال این مشکلات نبود و من به شحصه خیلی خوش‌بین بودم که استقلال از همان هفته اول صدرنشین جدول باشد. الان هم هنوز هفته سوم تمام شده و نباید امیدمان را از دست بدهیم. امیدوارم در تعطیلی فعلی لیگ تیم استقلال روی بهبود نقاط ضعفش کار کند و بازگشت خوبی به لیگ داشته باشد.»

هادی شکوری درباره وضعیت پسرش آرشا نیز گفت: «خیلی کاری به برنامه‌های آرشا ندارم فقط امیدوارم راه درستی را انتخاب کند و موفق پیش برود. هیچوقت در مورد آرشا نه صحبت می‌کنم نه تصمیم می‌گیریم. فقط به عنوان یک پدر او را راهنمایی می‌کنم.»

دیدگاه‌ها