کد خبر : 2066632 | 12 شهریور 1403 ساعت 15:32 | 35.6K بازدید | 26 دیدگاه

معرفی کادرفنی ویسی برای موفقیت بندری‌ها

سرمربی موفق خوزستانی این فصلِ پالایش نفت بندرعباس، کادرفنی خود در لیگ یک را معرفی کرد.

معرفی کادرفنی ویسی برای موفقیت بندری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از اینکه توانست دو فصل قبل صنعت نفت آبادان را از سقوط نجات دهد، فصل قبل هدایت فولاد بحران‌زده را قبول کرد و در نهایت موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی که توسط ساسان انصاری به ثمر رسید، این تیم پر افتخار را در لیگ برتر نگه دارد.

پس از فروش امتیاز استقلال ملاثانی به هرمزگان، بندری‌ها با عبدالله ویسی وارد مذاکره شدند تا سکان هدایت خود را به این سرمربی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر و شاهین بوشهر در لیگ یک را دارد، بسپارند.

عبدالله ویسی علی‌رغم شروع دیر تمریناتش اما در تلاش است تا تیمی قابل احترام به لیگ بیاورد و بتواند از مدعیان صعود باشد. مجید بصیرت به عنوان مدیر این تیم انتخاب شده است و هوشنگ لووینیان، امیر میرزاییان، علی اکبر مهدی‌پور، امین هاشمی و نیما دهقان کادرفنی ویسی را تشکیل می‌دهند. همچنین مسلم زنگنه که در تیم‌های فولاد و صنعت نفت همراه ویسی بود و دروازه‌بانان جوانی چون علی غلامزاده، پیام پارسا و محمدرضا گلی را به فوتبال ایران معرفی کرده، به عنوان مربی دروازه‌بانان کنارش خواهند بود.

همچنین تاکنون بازیکنانی چون محمد چهارمحالی، رضا آنتیک، احسان علوان‌زاده، امیرحسین فرهادی، ابراهیم صالحی، محمد اهل شاخه با این تیم قرارداد بسته‌اند.

گفتنی است پالایش نفت بندرعباس در نخستین دیدار خود در لیگ یک، در تاریخ نوزدهم شهریورماه، در دیداری خارج از خانه به مصاف آریو اسلامشهر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها