کد خبر : 2066621 | 12 شهریور 1403 ساعت 14:24 | 21.2K بازدید | 18 دیدگاه

۷۲ برد از ۷۲ بازی جام باشگاه‌های آسیا؛

آمار حیرت‌انگیز: خواب رسیدن به او را هم نمی‌بینید

سید‌محمد موسوی یک آمار استثنایی در جام باشگاه‌های آسیا دارد.

آمار حیرت‌انگیز: خواب رسیدن به او را هم نمی‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، بیست و ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از چند روز دیگر در یزد آغاز خواهد شد که هشت تیم از هفت کشور به دنبال قهرمانی در این مسابقات خواهند بود.

در این مسابقات یک بازیکن حضور خواهد داشت که آماری شگفت‌انگیز را از خود بر جای گذاشته و آن بازیکن کسی جز سیدمحمد موسوی نیست.

سیدمحمد موسوی سی و هفت ساله که فصل قبل در لیگ برتر والیبال ایران کولاک کرد و توانست با تیم فولاد سیرجان ایرانیان دوازدهمین قهرمانی لیگ برتری خود را کسب کند، حالا یک بار دیگر در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت؛ مسابقاتی که در آن یک رکورد بی‌نظیر دارد.

2007953

سید‌محمد موسوی از سال ۲۰۰۶ که در باشگاه پیکان تهران حضور داشت تا الان در این رقابت‌ها ده بار حضور داشته است. او در ده دوره‌ای که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بوده، هفتاد و دو بار در ترکیب تیم‌هایش حضور داشته که هر هفتاد و دو بار آن را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

هفتاد و دو برد و بدون حتی یک باخت، از سیدمحمد موسوی یک اسطوره بی‌بدیل در این رقابت‌ها ساخته است. او با ده عنوان قهرمانی و بدون حتی یک نقره از این حیث هم پر افتخارترین بازیکن ایران است و حالا می‌خواهد یازدهمین قهرمانی خود را به دست بیاورد.

او قهرمانی‌های خود در جام باشگاه‌های آسیا را با تیم‌های پیکان تهران، کاله آمل، متین ورامین و بانک سرمایه به دست آورده است و باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان می‌تواند پنجمین باشگاهی باشد که او با آن طعم شیرین قهرمانی را خواهد چشید.

باید دید تیم‌هایی نظیر الریان قطر، شهداب یزد و جاکارتا پرسیسی اندونزی می‌توانند رکورد بی‌نظیر سید محمد موسوی را خراب کنند یا خیر. او تا کنون در این رقابت‌ها نه شکست خورده است و نه بدون قهرمانی این مسابقات را ترک کرده است.

دیدگاه‌ها