کد خبر : 2066612 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:50 | 49.1K بازدید | 39 دیدگاه

عربستان کوتاه نمی‌‌آید: پیشنهاد جذاب برای وینگر آرسنال

باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن لئانروتروسار از آرسنال ارائه کرده است.

عربستان کوتاه نمی‌‌آید: پیشنهاد جذاب برای وینگر آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا بسته شده است اما به نظر می‌رسد که تلاش باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های حاضر در باشگاه‌های اروپایی همچنان ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، دقایقی قبل خبر داد که باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهادی پنج میلیون یورویی برای انتقال قرضی یک ساله با بند خرید اجباری ۳۰ میلیون یورویی در پایان فصل را برای جذب تروسار به مدیران آرسنال ارائه کرده و مذاکرات برای انجام این انتقال بین مدیران این دو باشگاه آغاز شده است.

این ستاره ۲۹ ساله بلژیکی از زمان پیوستن به آرسنال موفق شده است ۷۱ بازی با پیراهن این تیم انجام دهد و 19 گل برای این تیم تا به حال به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال عربستان دوشنبه شب بسته می‌شود و این باشگاه امیدوار است که بتواند در ساعات پایانی برای انتقال این بازیکن به لیگ عربستان با مدیران آرسنال به توافق برسد.

این در حالی است که اتلتیک هم مدعی شده است که آرسنال تمایلی برای قبول این پیشنهاد ندارد و اجازه جدایی تروسار و پیوستنش به باشگاه الاتحاد را نخواهد داد اما تصمیم نهایی این بازیکن در این باره هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها