کد خبر : 2066611 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:44 | 26.1K بازدید | 30 دیدگاه

صیادمنش با فرم آماده کنار قلعه‌نویی (عکس)

مهاجم جوان تیم ملی به دنبال شانس بازی در فیفا دی برای ایران است.

صیادمنش با فرم آماده کنار قلعه‌نویی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش در فیفا دی قبلی شانس بازی مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان را به دست نیاورد و در هر دو مسابقه به طور کامل نیمکت‌نشین بود، اما اکنون در شرایطی دوباره به اردوی تیم ملی ایران اضافه شده که آمادگی بالاتری نسبت به گذشته دارد و شرایط خوبی در رده باشگاهی داشته است.

این ستاره 23 ساله در فصل گذشته شرایط خوبی در وسترلو نداشت و در 16 حضور ثابت یا تعویضی در رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک فقط یک پاس گل داد، اما فصل جدید برای او متفاوت سپری شده تا احتمال بازی او برای تیم ملی ایران هم بالاتر برود.

اللهیار صیادمنش در 6 هفته ابتدایی فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک جایگاه ثابتی داشته و همواره در ترکیب قرار گرفته و در این مدت توانسته سه گل مقابل سرکل بروژ، یونیون و خنت به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد تا نشان بدهد با شرایط بهتری نسبت به قبل، راهی ایران و اردوی تیم ملی شده است.

2076062

صیادمنش به دلیل اینکه دیرتر از سایر بازیکنان دیروز به اردوی تیم ملی اضافه شد، تمرین کوتاهی در زمین چمن داشت و پس از آن همراه با علی قلی‌زاده به ساختمان پک رفت.

اللهیار که در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی فقط یک بازی ملی انجام داده، امیدوار است دوباره این شانس را در دو دیدار پیش رو مقابل قرقیزستان یا امارات به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها