کد خبر : 2066609 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:40 | 43.4K بازدید | 123 دیدگاه

او دوست نداشت برای رئال پنالتی بگیرد

حرکت داور که رئال را از خشم منفجر کرد!

اقدام آلبرولا روخاس در اعلام آفساید وینیسیوس بدون اینکه کمک داور نیز پرچم زده باشد، عصبانیت شدید باشگاه رئال مادرید را به همراه داشت.

حرکت داور که رئال را از خشم منفجر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل بتیس بدون بحث داوری نبود. آلبرولا روخاس که رئالی‌ها از او خاطرات خوبی ندارند، در سه صحنه، تصمیماتی جنجالی گرفت و در نهایت برای رئال یک پنالتی سوت زد. این در حالی است که رئال معتقد است او باید سه بار به نشانه پنالتی در سوت خود می‌دمید.

بحث برانگیزترین حرکت روخاس در این بازی مربوط به پنالتی روی وینیسیوس است. دقیقه 73 بازی بود که پاس عمقی براهیم برای وینیسیوس او را در مصاف تک به تک با گلر بتیس قرار داد. وینی اقدام به دریبل‌زنی کرد و با خطا متوقف شد. با این حال، تقریباً بلافاصله و حتی قبل از پرچم کمک، آلبرولا روخاس دست خود را به نشانه آفساید بلند کرد. او در موقعیتی نبود که بتواند آفساید را تشخیص دهد و هنوز کمک نیز پرچم خود را بالا نبرده بود. موردی که شگفتی بسیاری را باعث شد. کمی بعد با دخالت VAR آفساید رد شد و او به کنار زمین برای بازبینی صحنه برای اعلام پنالتی رفت. روخاس برگشت و برای رئال پنالتی گرفت تا امباپه گل دوم را بزند.

2076058

این صحنه با اعتراض شدید باشگاه رئال مادرید روبرو شده و تلویزیون باشگاه بارها آن را از دیشب تجزیه و تحلیل کرده است. رئال معتقد است تردیدها به روخاس از قبل از بازی بی‌دلیل نبود و او که دو پنالتی را سوت نزده بود، بسیار مشتاق بود که وینیسیوس نیز در آفساید باشد تا مجبور نشود برای رئال پنالتی اعلام کند.

2076059

دیدگاه‌ها