کد خبر : 2066607 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:27 | 37.6K بازدید | 114 دیدگاه

هجمه علیه تن‌هاخ: زودتر از یونایتد اخراجش کنید

هواداران منچستر یونایتد خواهان اخراج اریک تن‌هاخ از هدایت این تیم و انتخاب سرمربی جدید هستند.

هجمه علیه تن‌هاخ: زودتر از یونایتد اخراجش کنید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل گذشته روزهای سختی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و مدیران این باشگاه امیدوار بودند که بتوانند شرایط در فصل جدید تغییر دهند و خودشان را بار دیگر در حد و اندازه یکی از مدعیان عنوان قهرمانی ثابت کنند.

اما شرایط به شکل متفاوتی برای آنها پیش رفته و شکست سنگین شب گذشته برابر لیورپول در ورزشگاه خانگی یونایتد مقابل چشم هواداران‌شان باعث شده است که فشارها روی این تیم و خصوصا تن‌هاخ بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند.

2075989

بسیاری از هواداران یونایتد پس از پایان بازی شب گذشته با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواهان برکناری این مربی هلندی شدند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "من نمی‌توانم برای تو ناراحت باشم جیم (راتکلیف)! تو این فرصت را داشتی که تن‌هاخ را اخراج کنی. اما تصمیم گرفتی که قراردادش را تمدید کنی و سانچو را به‌خاطر خوشایند او فروختی. حداقل الان کار درست را انجام بده و اخراجش کن."

کاربر دیگری در این باره نوشت: "اگر سر جیم راتکلیف، عمر برادا و دن اشورث پس از همه‌ی شواهدی که در دو سال اخیر دیدیم همچنان فکر می‌کنند که تن‌هاخ مربی مناسبی برای نتیجه گرفتن روی نیمکت یونایتد است، پس در شرایط عادی قرار ندارند. آنها باید فوراً واکنشی نشان دهند و او را اخراج کنند."

یکی دیگر از هواداران یونایتد هم اضافه کرد: "فورا اخراجش کنید. این تیم یونایتد نیست، این تیم پس‌مانده‌های آژاکس است."

دیدگاه‌ها