کد خبر : 2066605 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:19 | 40K بازدید | 60 دیدگاه

راهکار هوشمندانه آنچلوتی: یکی وینی، یکی امباپه!

کارلو آنچلوتی قصد دارد در فصل جدید رقابت‌های لالیگا از سیستم چرخشی برای زدن پنالتی‌های تیمش استفاده کند.

راهکار هوشمندانه آنچلوتی: یکی وینی، یکی امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید باعث شده بود که تردیدهایی در بین هواداران این تیم برای انتخاب پنالتی‌زن اول از بین ستاره‌های حاضر در سانتیاگو برنابئو و نگرانی از درگیری‌ها و دلخوری‌های احتمالی به وجود بیاید.

با این حال، مدیران رئال مادرید از همان ابتدا اطمینان داشتند که آنچلوتی می‌تواند جو رختکن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و اتحاد لازم را بین ستاره‌های بزرگ این تیم ایجاد کند و در واقع باور داشتند که هیچکس جز او قادر به انجام این کار نخواهد بود.

حالا به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. در دیدار برابر لاس پالماس، وقتی که یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد، وینیسیوس جونیور به سمت این توپ رفت و آن را به گل تبدیل کرد.

2075995

در دیدار شب گذشته برابر رئال بتیس نوبت به امباپه رسید که ضربه پنالتی اعلام شده به سود رئال را وارد دروازه حریف کند. وینی به محض اعلام ضربه پنالتی به سمت این ستاره فرانسوی رفت و به او گفت: "توپ را بگیر، نوبت توست!"

مشخص است که آنچلوتی قصد دارد در این فصل از سیستم چرخشی برای زدن ضربات پنالتی استفاده کند و این روند با استقبال بازیکنان این تیم روبرو شده و خیال مدیران و هواداران رئال را هم راحت کرده است.

دیدگاه‌ها