کد خبر : 2066604 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:16 | 31.5K بازدید | 60 دیدگاه

ستاره اینتر در کنار بازیکنان ایران (عکس)

مهاجم ایرانی اینتر از امروز به جمع ملی پوشان اضافه شد.

ستاره اینتر در کنار بازیکنان ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین عصر روز گذشته تیم ملی ایران در حالی با حضور 24 بازیکن برگزار شد که مهدی طارمی یکی از دو غایب در این جمع بود و نتوانست خود را به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی برساند، اما شب گذشته به هتل المپیک رسید و در اردوی ملی پوشان شرکت کرد.

مهدی طارمی 48 ساعت پس از اینکه در هفته سوم سری آ ایتالیا حضور تعویضی در دیدار اینتر میلان مقابل آتالانتا داشت و فرصت کوتاهی برای بازی به دست آورد، به تهران و اردوی تیم ملی ایران رسید و خود را به کادر فنی معرفی کرد.

ستاره ایرانی اینتر که در فصل جدید سری آ دو بار به‌عنوان یار جانشین مقابل جنوآ و آتالانتا به میدان رفته و یک‌بار هم برابر لچه در ترکیب قرار گرفته و پاس گل داده، امیدوار است در دو مسابقه پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان و امارات بدرخشد و گلزنی کند و با خودنمایی در فیفادی به ایتالیا برگردد.

2076049

مهدی طارمی در فیفا دی قبلی و دو بازی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان، توانست سه گل به ثمر رساند، یک پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد که امیدوار است همین عملکرد را در این فیفا دی هم داشته باشد.

ستاره خط حمله ایران امروز کاروان تیم ملی را در پرواز به سمت اصفهان همراهی کرد و با روحیه بالایی در کنار دیگر بازیکنان دیده شد.

دیدگاه‌ها