کد خبر : 2066602 | 12 شهریور 1403 ساعت 13:12 | 25.2K بازدید | 123 دیدگاه

دی‌بروینه مبهوت هالند: ستاره‌ای بهتر از او ندیده‌ام!

کوین دی‌بروینه معتقد است هیچ یک از ستاره‌هایی که کنار او بازی کرده‌اند عملکردی بهتر از هالند نداشته‌اند.

دی‌بروینه مبهوت هالند: ستاره‌ای بهتر از او ندیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در دو فصل اخیر و از زمانی که پیراهن منچسترسیتی را به تن کرده نقش مهمی را برای این تیم در خط حمله ایفا کرده و موفق شده است عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را در هر دو فصل از آن خود کند.

این ستاره نروژی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم در اوج آمادگی آغاز کرده و موفق شده است در سه دیداری که انجام داده دو هت‌تریک داشته باشد و خط و نشانی جدی برای سایر حریفان بکشد. بسیاری از هواداران سیتی و رسانه‌های انگلیسی هم در طول چند روز اخیر بارها از عملکرد او تمجید کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که دی‌بروینه هم شیفته عملکرد درخشان این بازیکن است و در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: "جواب دادن به این سوال خیلی دشوار است اما باید بگویم که هالند از هر ستاره‌ای که در کنارش بازی کرده‌ام در محوطه جریمه بهتر است.

شاید اگر بخواهیم همه ویژگی‌ها را در نظر بگیریم باید از سرخیو آگوئرو نام ببرم اما انتخاب چنین بازیکنی بستگی به ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. مطمئنا ارلینگ خطرناک‌ترین مهاجمی است که من تا به حال در کنارش بازی کرده‌ام. تجربه بازی در کنار مهاجمان بزرگی مانند ساموئل اتوئو و فرناندو تورس را داشتم اما آمارها گویای همه چیز هستند."

دیدگاه‌ها