کد خبر : 2066593 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:49 | 29.1K بازدید | 68 دیدگاه

با تایید رئیس فدراسیون؛

اختصاصی: انفجار بمب والیبال ایران تا پنجشنبه

رئیس فدراسیون باز هم به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران در موعد مقرر تاکید کرد.

اختصاصی: انفجار بمب والیبال ایران تا پنجشنبه

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران به مرحله نهایی خود رسیده است و چیزی تا معرفی این مربی باقی نمانده است. میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در فاصله چند روز تا اعلام سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگویی اختصاصی با ورزش سه جزئیاتی از مذاکرات را اعلام کرد.

سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: "همان طور که وعده داده بودم حداکثر تا روز پنجشنبه سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد و نام او رسانه‌‌ای می‌شود.

2073208

ما در حال مذاکره با دو گزینه نهایی هستیم و رنان دال زوتو برزیلی نیز از بین گزینه‌های ما کنار رفته است. صحبت های خوبی با این دو گزینه‌ داشتیم، اما ما اولویت‌ خود را روی یکی از این دو قرار داده‌ایم و با او در مورد بعضی از بندهای قرارداد در حال مذاکره هستیم. اگر بر سر بندهای قرارداد به توافق برسیم این گزینه را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهیم کرد در غیر این صورت با گزینه دوم قراداد خواهیم بست اما همان‌طور که قبلاً گفتم سرمربی تیم ملی والیبال تا روز پنجشنبه اعلام خواهد شد."

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه دو گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران روبرتو پیاتزا و خاویر وبر هستند، که اولویت اول فدراسیون روبرتو پیاتزا است و اگر با این مربی ایتالیایی بر سر جزئیات قرارداد به توافق نرسد خاویر وبر به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها