کد خبر : 2066591 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:44 | 37.1K بازدید | 38 دیدگاه

فردا لاپورتا مقابل خبرنگاران

سکوت مقصر شماره یک بارسا شکست

خوان لاپورتا که این روزها بسیاری از او ناراضی هستند، فردا در نشستی خبری پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود و دلایل عملکرد ضعیف بارسا در انتقالات را توضیح خواهد داد.

سکوت مقصر شماره یک بارسا شکست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بدون هیچ انتقال بزرگی در روزهای پایانی انتقالات به کار خودش پایان داد. اساساً چون نمی‌توانست، نه به این دلیل که تمایل نداشت. باز هم پول به خزانه نرسید و پائو ویکتور و دنی اولمو تنها خریدهای بارسا لقب گرفتند. بارسا یک وینگر چپ، یک هافبک دفاعی و یک مدافع چپ نیز می‌خواست ولی شرایط برای خرید مهیا نشد.

رئیس بارسا در مراسم معارفه دنی اولمو با اطمینان گفته بود تا قبل از بسته شدن پنجره، مشکل فرپلی مالی را حل خواهد کرد و بارسا را به قانون 1:1 لالیگا بر می‌گرداند. او گفته بود بارسا پول کافی برای خرید نیکو ویلیامز و بازیکنانی در اندازه او خواهد داشت ولی یک روز قبل از اتمام انتقالات بود که اعلام شد کار بارسا تمام شده و این باشگاه نمی‌تواند هیچ خرید جدیدی داشته باشد.

بارسا ولی در زمین خوب نتیجه گرفته و تیم با چهار برد متوالی لالیگا را شروع کرده و صدرنشین بازی‌هاست. در چنین شرایطی باشگاه اعلام کرد که فردا خوان لاپورتا در ساعت 14 به وقت تهران در نشستی خبری در مورد انتقالات تابستانی و دلایل عدم موفقیت در خریدهای مدنظر کادر فنی صحبت خواهد کرد. باید دید لاپورتا قادر خواهد بود هواداران بارسا را متقاعد کند یا خیر.

دیدگاه‌ها