کد خبر : 2066590 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:38 | 21.3K بازدید | 60 دیدگاه

می دانستم هواداران رئال چگونه‌اند

ادعای عجیب امباپه: با من هر تیمی به هم می‌ریزد!

کیلیان امباپه بعد از دبل مقابل رئال بتیس با رسانه‌های مختلفی صحبت کرد و به مشکلات ابتدای فصل با رئال نیز اشاره داشت.

ادعای عجیب امباپه: با من هر تیمی به هم می‌ریزد!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه دیشب دو گل زد و کمک کرد رئال مادرید در دیداری که گره خورده بود برابر رئال بتیس برنده شود. این اولین گل‌های او در لالیگا و سومین گلش برای رئال مادرید در 5 بازی بود.

او در پایان بازی و در مورد اعتراضات هواداران رئال در نیمه اول زمانی که بازی بدون گل تمام شد، گفت: «من از سوت‌های اعتراضی هواداران تعجب نمی‌کنم. من از باشگاهی مثل پاری سن ژرمن آمده‌ام که در آنجا نیز این اتفاقات عادی است. من به خوبی هواداران رئال را می‌شناسم. این اتفاقات مختص باشگاه‌های بزرگ است. وقتی مطابق انتظار بازی نکنید، باید انتقادات را قبول کنید. در نیمه دوم عالی بودیم و در نهایت برنده شدیم. هواداران نیز به خوبی حمایت کردند و با ما بودند.»

2076029

امباپه ادامه داد: «من فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم و با همه در داخل و بیرون زمین دوست هستم. آنها بازیکنان بزرگی هستند، اما قبل از هر چیز آنها انسان‌های خوبی هستند. فکر می‌کنم اوضاع در رئال بهتر خواهد شد. اگر همه با هم ارتباط برقرار کنیم، فصلی عالی خواهیم داشت. می‌دانم که وقتی بازیکنی مثل من به یک تیم اضافه می‌شود، همه چیز کاملا متفاوت شده و تغییر می‌کند، اما فکر می‌کنم از بازی اول تا امروز پیشرفت کرده‌ایم. من در رئال احساس خوبی دارم و می‌دانم که به عنوان یک بازیکن می‌توانم بهتر از امروز و سایر بازی‌ها کار کنم. من برای کسب عناوین اینجا هستم. می‌خواهم و باید در هر بازی گل بزنم. این بهترین روش برای کمک به رئال است.»

دیدگاه‌ها