کد خبر : 2066587 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:33 | 95.7K بازدید | 88 دیدگاه

فده در تاپ تری

حدس کروس درست بود: رئال چه الماسی دارد

تونی کروس دو سال پیش گفته بود که فده والورده یکی از سه هافبک برتر دنیاست و حالا این را می‌توان با اطمینان گفت.

حدس کروس درست بود: رئال چه الماسی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هیچ‌کس مانند فدریکو سانتیاگو والورده نیست. بازیکن همه کاره اروگوئه‌ای، از بسیاری جهات، بهترین بازیکن رئال مادرید در ابتدای فصل است و در اکتبر 2022 تونی کروس چه پیش‌بینی درستی در مورد او داشت. کروس با اطمینان توییت کرد: «فده در میان 3 نفر برتر جهان.»

و کمتر کسی مانند کروس فوتبال را می‌شناسد. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا غیر منطقی است که بگوییم در حال حاضر فده یکی از سه هافبک و چه بسا سه بازیکن برتر دنیاست؟ این روزها جنس فوتبالیست‌هایی مانند والورده کم است و می‌توان گفت که هر کاری که انجام می‌دهد درست است. بازیکنی که انگار چند شُش اضافه دارد و از دقیقه 70 به بعد انرژی مضاعفی می‌گیرد. اعجوبه‌ای که زمین فوتبال را شخم می‌زند، یک سرباز خستگی‌ناپذیر.

2076025

و نمی‌دانیم فوتبالیستی در دنیا وجود دارد که بتواند بازی‌هایی با امضای والورده ثبت کند یا خیر. یک هافبک بی‌نظیر در همه جنبه‌های فوتبال. صرف نظر از پاس درخشان او به امباپه روی گل اول رئال، او دیشب نزدیک‌تر از هر بازیکنی به تونی کروس نشان داد. در فصلی که شماره هشت آلمانی بازنشست شده، وارث او یکی از آن شب‌های به یادماندنی را ثبت کرد. رئال مدت‌هاست به فده می‌بالد و همه دلایل جهان را برای این مهم دارد.

دیدگاه‌ها