کد خبر : 2066585 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:17 | 34.4K بازدید | 37 دیدگاه

پنالتی بود یا نبود؟

شلیک یک تک تیرانداز به سبایوس در برنابئو!

بازی دیروز رئال مادرید و رئال بتیس حواشی داوری زیادی داشت از جمله صحنه‌ای که سبایوس درون محوطه جریمه سرنگون شد.

شلیک یک تک تیرانداز به سبایوس در برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، کار رئال مادرید در برنابئو برابر رئال بتیس گره خورده بود و بازی هم به دقیقه 57 رسید بدون اینکه میزبان موفق به زدن گل شده باشد. در این لحظه دنی سبایوس درون محوطه جریمه بتیس به زمین خورد و تکرار صحنه نشان می‌داد که مدافع بتیس با بی‌احتیاطی پای هافبک رئال را لگد کرده است.

البرولا روخاس، داور بازی، از این صحنه بی‌تفاوت گذشت و از سوی کمک داور ویدویی نیز برای بازبینی صحنه دعوت نشد. بدون دخالت VAR در این صحنه رئال هم به پنالتی نرسید اما نظرات کارشناسان داوری در مورد این صحنه چه بود؟

2076020

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است این صحنه بدون دخالت VAR هم پنالتی بود و داور باید با اشرافی که روی دو بازیکن داشت، سوت می‌زد اما فرناندز، کارشناس داوری مارکا، نظری متفاوت دارد. او معتقد است سبایوس در این صحنه به نوعی شیرجه زده و هدفش گرفتن پنالتی از داور بود. از نظر او سرنگون شدن سبایوس نمی‌توانست دلیل دیگری داشته باشد مگر اینکه از روی سکوها یک تک تیرانداز به سمتس شلیک کرده باشد!

روی صحنه برخورد توپ به دست مدافع بتیس درون محوطه جریمه نیز نظر هر دو کارشناس داوری یکسان بود و معتقدند پنالتی نبود و داور به درستی تصمیم گرفت.

2076021

دیدگاه‌ها