کد خبر : 2066580 | 12 شهریور 1403 ساعت 12:00 | 47.1K بازدید | 52 دیدگاه

خلق موقعیت را بلدیم

آنچلوتی جواب مربی وایادولید را داد

پتسولانو، مربی وایادودلید، بعد از شکست 7-0 تیمش از بارسا، به رئال در مورد شکل بازی‌اش کنایه زده بود و کارلتو پاسخ او را داد.

آنچلوتی جواب مربی وایادولید را داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بالاخره بعد از سه بازی در لالیگا که خوب کار نکرده بود، دیشب برابر بتیس توانست گوشه‌هایی از بازی‌های درخشان فصل گذشته خود را به نمایش بگذارد. رئال در دیداری که از ابتدا تا انتها برتر بود، با دو گل امباپه پیروز شد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت که بر خلاف ادعای مربی وایادولید تیمش بلد است برابر تیم‌هایی که فشرده و با نفرات بالا دفاع می‌کنند، نمایش خوبی داشته باشد: «من مطمئن بودم که می‌توانیم برابر تیم‌هایی که بسته و پرشمار دفاع می‌کنند، فضاهای خالی را پیدا کنیم. امشب در نقل و انتقال توپ سریع‌تر بودیم و بارها خلق موقعیت کردیم. ما بازیکنانی داریم که بتوانند برابر هر تیمی با هر شکل بازی ضربه نهایی را وارد کنند. ما هرگز مشکلی در خلق موقعیت گل نداریم و از این پس بهتر نیز خواهیم شد.»

2074559

آیا این شادترین شب این فصل بوده است؟ به خصوص با فداکاری وینیسیوس در تقدیم پنالتی به امباپه؟ «وینیسیوس در دادن پنالتی به کیلیان بسیار نوع دوستانه عمل کرد. من فکر می‌کنم رابطه خوبی بین آنها وجود دارد و همچنین با رودریگو نیز بسیار ارتباطشان خوب است. این شادترین روز نبود ولی خوشحالم که در کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، قدمی به جلو برداشتم. ما باید بیشتر کار کنیم، اما همه منابع برای انجام یک بازی درخشان را در اختیار داریم.»

آیا او باید ده سال به عقب برگردد تا آنهایی که در خط حمله هستند را متقاعد کنید که مانند مثلث بی بی سی در دفاع شرکت کنند؟ «رودریگو و وینیسیوس از این نظر جدید نیستند. با کارهای دفاعی رودریگو ما در سال 2022 قهرمان لیگ قهرمانان شدیم. فکر می‌کنم آنها بدون شک این کار را انجام خواهند داد.»

بدون بلینگام، گولر و مودریچ و امشب سبایوس در خط هافبک بازی کرده‌اند. در آن پست به دنبال چه هستید؟ «سه هافبک صلابت و استحکام بیشتری به بازی ما می‌دهند و کنترل آن قسمت برای ما راحت‌تر می‌شود. براهیم هم به زمین رفت و خیلی خوب کار کرد. ما در حمله 3-3-4 و در دفاع 2-4-4 می‌شویم.»

دیدگاه‌ها