کد خبر : 2066579 | 12 شهریور 1403 ساعت 11:56 | 21.2K بازدید | 70 دیدگاه

ستاره‌های رئال حامی امباپه: همه تشویقش کنید!

حرکات وینیسیوس جونیور و براهیم دیاز پیش از ضربه پنالتی کیلیان امباپه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ستاره‌های رئال حامی امباپه: همه تشویقش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شبی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای کیلیان امباپه و هواداران رئال مادرید بود و این بازیکن بالاخره توانست با پیراهن تیمی که از کودکی طرفدارش بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلزنی کند.

این ستاره فرانسوی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شده بود نتوانست در این مدت گلی را برای رئال مادرید به ثمر برساند اما دیشب بالاخره این طلسم شکست.

این بازیکن موفق شد روی حرکتی هوشمندانه پاس گل خوبی که فدریکو والورده برای او ارسال کرده بود را وارد دروازه حریف کند و هواداران روی سکوهای برنابئو سر از پا نمی‌شناختند و از این اتفاق بسیار خوشحال بودند.

اما طولی نکشید که او فرصتی برای به ثمر رساندن گل دومش از روی نقطه پنالتی به دست آورد. زمانی که امباپه برای زدن ضربه پنالتی به سمت توپ رفت، وینیسیوس و براهیم دیاز به هواداران حاضر در برنابئو اشاره کردند و از آنها خواستند که امباپه را با تمام وجود تشویق کنند و این موضوع توجه بسیاری از رسانه‌ها و حاضران در ورزشگاه را به خود جلب کرد.

مشخص است که کارلو آنچلوتی در ایجاد جو خوب در رختکن این تیم و اتحاد در بین ستاره‌های بزرگ رئال به خوبی عمل کرده است و حالا وینیسیوس و دیاز به عنوان حامیان شماره یک امباپه شناخته می‌شوند.

دیدگاه‌ها