کد خبر : 2066578 | 12 شهریور 1403 ساعت 11:48 | 20.6K بازدید | 45 دیدگاه

گری نویل:

حتی تماشای بازی فاجعه‌بار رشفورد هم سخت است!

گری نویل از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در ترکیب منچستر یونایتد به شدت ناراحت و ناراضی است.

حتی تماشای بازی فاجعه‌بار رشفورد هم سخت است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در یک بازی حساس و تماشایی در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان لیورپول بود و با سه گل در این بازی شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را تجربه کرده باشد.

رشفورد در این بازی هم از ابتدا در ترکیب یونایتد حضور داشت اما نتوانست به آنها در فرار از شکست برابر حریف قدیمی کمک کند و نویل پس از پایان این بازی از عملکرد او ابراز نارضایتی کرد.

2076016

نویل به اسکای اسپورت گفت: "مشخص است که رشفورد هیچ اعتماد به نفسی در زمین ندارد و مطمئناً هواداران یونایتد به این زودی او را به‌خاطر عملکردی که در بازی برابر لیورپول داشت نخواهند بخشید. هر اتفاقی که رخ دهد، بازیکن باید سعی کند از فرصت‌های به دست آمده خصوصاً موقعیت تک به تکی که او داشت استفاده کند.

این وضعیت حالا ۱۴ ماه است که برای او ادامه دارد. من دوست دارم فکر کنم که او می‌تواند اعتماد به نفسش را پس بگیرد اما این وضعیت برای او به بحران جدی تبدیل شده است. تماشای این بچه در چنین وضعیتی بسیار ناراحت کننده است. می‌دانم که هواداران هم به سختی می‌توانند چنین نمایش ضعیفی را تماشا و تحمل کنند."

دیدگاه‌ها