کد خبر : 2066575 | 12 شهریور 1403 ساعت 11:21 | 4.2K بازدید | 9 دیدگاه

نماینده‌های ایران در آسیا و یک اشتراک امیدوارکننده

هر دو سرمربی نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا سابقه قهرمانی را در این تورنمنت دارند.

نماینده‌های ایران در آسیا و یک اشتراک امیدوارکننده

به گزارش "ورزش سه"، روز به روز به جام باشگاه‌های آسیا نزدیک‌تر می‌شویم و تیم‌های حاضر در آن برای شرکت در این رقابت‌ها خود را به ایران می‌رسانند. دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر و شهداب یزد به عنوان میزبان، نماینده‌‌های والیبال ایران در این مسابقات هستند.

هر دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان با توجه به خریدهایی که انجام داده‌اند به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستند. این دو باشگاه سرمربیانی دارند که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا والیبال را دارند.

بهروز عطایی، سرمربی فعلی تیم فولاد سیرجان ایرانیان با تیم کاله آمل در سال ۲۰۱۳ عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده است. او همچنین سال ۲۰۱۲ باز هم با تیم کاله آمل نشان برنز مسابقات را به دست آورده است.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی حال حاضر شهداب یزد نیز یک‌بار و در سال ۲۰۱۹ در حالی که هدایت تیم شهرداری ورامین را بر عهده داشت توانست با شکست پاناسونیک پنترز ژاپن اولین قهرمانی خود به عنوان سرمربی را در این تورنمنت جشن بگیرد.

حال این دو سرمربی به دنبال دومین قهرمانی خود در این مسابقات هستند تا یک‌بار دیگر ثابت کنند در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دیدگاه‌ها