کد خبر : 2066573 | 12 شهریور 1403 ساعت 11:02 | 55.8K بازدید | 74 دیدگاه

پاسخ همسر کاسمیرو به انتقادها: این همه جام! (عکس)

همسر کاسمیرو به انتقادهای مطرح شده علیه او پس از بازی برابر لیورپول به شیوه خودش پاسخ داد.

پاسخ همسر کاسمیرو به انتقادها: این همه جام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد روبروی لیورپول به میدان رفت و با نتیجه ۰-۳ برابر این تیم شکست خورد تا یک باخت دیگر را برابر حریف سنتی تجربه کرده باشد.

یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان یونایتد در این بازی بدون شک کاسمیرو بود که اشتباهاتش در نیمه اول ضربات جبران‌ناپذیر را به این تیم وارد کرد و زمینه‌ساز دو گل حریف در این نیمه شد و به همین دلیل سیل انتقادات به سوی او روانه شد.

اریک تن‌هاخ این ستاره برزیلی را بین دو نیمه از زمین بازی بیرون کشید و او هم تصمیم گرفت که ورزشگاه را ترک کند، اما هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی هم به شدت از او و عملکردش انتقاد کردند و بسیاری او را مقصر باخت شیاطین سرخ معرفی کردند.

به نظر می‌رسد که اظهارات مطرح شده علیه کاسمیرو به مذاق همسر او خوش نیامده است و او بلافاصله پس از پایان این بازی تصمیم گرفت که به این اتفاقات واکنش نشان دهد و تصویری از ویترین افتخارات این بازیکن را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، ویترینی که در آن جام‌های قهرمانی بسیاری از جمله پنج لیگ قهرمانانی که او با رئال مادرید به دست آورد به چشم می‌خورد. همسر کاسمیرو با انتشار این تصویر به نوعی به هواداران یونایتد یادآوری کرد که او بازیکن کوچکی نیست و این اتفاقات ممکن است برای هر کسی در زمین فوتبال رخ دهد.

2076011

دیدگاه‌ها