کد خبر : 2066572 | 12 شهریور 1403 ساعت 10:50 | 67.2K بازدید | 110 دیدگاه

خوشحالی جالب بلینگام از گلزنی امباپه (عکس)

جود بلینگام از گلزنی کیلیان امباپه در بازی شب گذشته رئال مادرید بسیار خوشحال به نظر می‌رسید.

خوشحالی جالب بلینگام از گلزنی امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لالیگا روبروی رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۰-۲ شکست دهد و یک پیروزی لذت‌بخش و ارزشمند را به دست آورد.

اتفاقی که تمامی هواداران رئال مادرید در طول چند هفته گذشته منتظرش بودند در این بازی بالاخره رخ داد و امباپه موفق شد با پیراهن این تیم در رقابت‌های لالیگا گلزنی کند و فشارهایی که در طول مدت تحمل کرده بود را از روی شانه‌اش بردارد.

این ستاره فرانسوی گل اول خودش و رئال را روی پاس هوشمندانه فدریکو والورده در جریان بازی وارد دروازه حریف کرد و تنها هشت دقیقه بعد موفق شد گل دوم را از روی ضربه پنالتی به ثمر برساند.

بلینگام به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای قادر به همراهی رئال مادرید نیست اما از روی سکوها تیمش را همراهی می‌کرد و واکنش او به گلی که امباپه به ثمر رساند توجه بسیاری از خبرنگاران و هواداران رئال را به خود جلب کرد.

2076009

این ستاره انگلیسی رئال مادرید از اینکه امباپه موفق شده بود بالاخره طلسم گلزنی را بشکند بسیار خوشحال بود و هم تیمی جدیدش را از روی سکوها تشویق کرد تا نشان دهد که از درخشش این بازیکن بسیار خوشحال و راضی است.

دیدگاه‌ها