کد خبر : 2066564 | 12 شهریور 1403 ساعت 10:14 | 42.5K بازدید | 41 دیدگاه

وضعیت کابوس‌وار ستاره ناپولی

نه چلسی، نه پاریس: سه راه فرار برای اوسیمن

برای ویکتور اوسیمن که از ناپولی کنار گذاشته شده تنها سه مقصد احتمالی وجود دارد و در غیر این صورت تا ژانویه دور از فوتبال خواهد بود.

نه چلسی، نه پاریس: سه راه فرار برای اوسیمن

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای، در روز پایانی انتقالش به چلسی منتفی شد ضمن اینکه به الاهلی عربستان نیز پاسخ رد داده بود. او از فهرست ناپولی کنار گذاشته شده و کونته قصد استفاده از وی را ندارد.

ویکتور اوسیمن اکنون به‌طور قطع دروازه‌های ناپولی را به روی خود بسته می‌بیند. مهاجم نیجریه‌ای به دنبال راه خروجی است که آسان نیست، زیرا پنجره اکثر لیگ‌های بزرگ اروپایی در حال حاضر بسته شده است. این مهاجم ماه‌ها پیش به باشگاه گفته بود که به دلیل علاقه باشگاه‌هایی مانند پی اس جی و چلسی می‌خواهد جدا شود و در خارج از اروپا، الاهلی مشتری او بود.

عربستان یکی از مقاصدی است که پیش روی او قرار دارد، هرچند دیروز مدیر ورزشی ناپولی گفت که بعید می‌داند اوسیمن به عربستان برود.

گزینه دیگر اوسیمن فوتبال قطر است. درست است که لیگ قطر نسبت به عربستان در رده پایین‌تری است، اما اگر اوسیمن نمی‌خواهد 6 ماه سکونشین شود، گزینه خوبی خواهد بود.

به نظر می‌رسد گزینه‌های بیشتری هم برای او وجود دارد و او می‌تواند به ترکیه برود، لیگی که در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و در آن باشگاه‌هایی هستند که پول لازم را برای پرداخت دستمزد بالای او دارند. فنرباغچه مورینیو بسیار جذاب به نظر می‌رسد و در آنجا مانند یک قهرمان واقعی مورد استقبال قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که پنجره نقل و انتقالات فوتبال ترکیه تا 12 روز دیگر باز است.

دیدگاه‌ها