کد خبر : 2066560 | 12 شهریور 1403 ساعت 09:49 | 50.3K بازدید | 117 دیدگاه

امباپه: من می‌خواهم امباپه باشم، نه کریس رونالدو!

کیلیان امباپه مصمم است تا نامش را در تاریخ باشگاه رئال مادرید جاودانه کند.

امباپه: من می‌خواهم امباپه باشم، نه کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست و همه فوتبال‌دوستان منتظر تماشای درخشش او با پیراهن تیمی بودند که مدت‌ها منتظر به خدمت گرفتن این بازیکن بود.

اما این ستاره فرانسوی در سه دیدار اولش با پیراهن رئال در رقابت‌های فصل جدید لالیگا موفق به گلزنی نشد و همین موضوع فشارها روی او را بسیار افزایش داده بود و کسب نتایج نه چندان خوب توسط این تیم کار را برای او سخت کرده بود.

2075995

این طلسم در بازی شب گذشته برابر رئال بتیس شکست و امباپه موفق شد هر دو گل تیمش را در این دیدار و آن هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل چشمان مشتاق هواداران رئال به ثمر برساند تا نقش مهمی را برای تیم جدیدش در کسب این پیروزی ایفا کرده باشد.

او پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا فشار پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو در ترکیب رئال را حس می‌کند گفت: "کریستیانو رونالدو الگو و اسطوره من است اما من فکر نمی‌کنم که فشاری برای جانشینی او روی من باشد. من می‌خواهم امباپه باشم. تنها فشاری که وجود دارد درباره من و تیم است."

2075996

این بازیکن همچنین در واکنش به صحبت کارلو آنچلوتی درباره پنالتی‌زن‌های رئال اضافه کرد: "سرمربی گفته است که هم من و هم وینیسیوس می‌توانیم پنالتی بزنیم؟ من هیچ‌وقت نمی‌خواهم به اجبار پشت ضربه پنالتی بایستم، این روحیه و ذهنیت من نیست."

امباپه با اشاره به شرایطش در طول چند هفته اخیر ادامه داد: "من هرگز نگران چیزی نبودم چون در تمام طول دوران فوتبالم گل زده‌ام. ما فقط می‌خواستیم که تیم خیلی خوب بازی کند و می‌دانستیم که زمان گلزنی خواهد رسید."

دیدگاه‌ها