کد خبر : 2066558 | 12 شهریور 1403 ساعت 09:22 | 42.3K بازدید | 57 دیدگاه

پیام سانچو برای امباپه: هرگز به تو شک نکردم!

جیدون سانچو هم به گلزنی کیلیان امباپه برای رئال مادرید واکنش نشان داد.

پیام سانچو برای امباپه: هرگز به تو شک نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد تا از بحرانی که در آستانه آن قرار گرفته بود فاصله بگیرد.

اتفاق مهمی که در این دیدار برای کارلو آنچلوتی و تیمش رخ داد این بود که طلسم گلزنی امباپه با پیراهن رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا شکست و این ستاره فرانسوی موفق شد هر دو گل تیمش را در دیدار برابر رئال بتیس به ثمر برساند.

در طول چند هفته اخیر فشار زیادی برای گل‌زنی روی این بازیکن بود اما شب گذشته از فرصتی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و موفق شد یک گل را در جریان بازی و یک گل را از روی پنالتی وارد دروازه رئال بتیس کند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی برای تیمش ایفا کرده باشد.

2075993

از هم تیمی‌های این بازیکن پس از این بازی از او تمجید کردند اما این تحسین‌ها فقط به ستاره‌های رئال مادرید محدود نشد. جیدون سانچو هم که به تازگی منچستریونایتد را ترک کرده و راهی چلسی شده است در بخش نظرات پستی که امباپه منتشر کرد برای او نوشت: "هرگز به تو شک نداشتم!" تا به سبک خودش از او تمجید کرده باشد.

دیدگاه‌ها