کد خبر : 2066557 | 12 شهریور 1403 ساعت 02:03 | 28.3K بازدید | 40 دیدگاه

اعتراض شدید به پنالتی بایرن: چگونه بدون دست بپریم!

کریستین گانتر، کاپیتان فرایبورگ، در مصاحبه‌اش، از تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی جنجالی به سود بایرن مونیخ، انتقاد کرد.

اعتراض شدید به پنالتی بایرن: چگونه بدون دست بپریم!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ، شاگردان ونسان کمپانی با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند. یکی از گل‌های بایرن توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی پس از بازبینی ویدئویی به دلیل برخورد ضربه سر کین به دست مکس روزنفلدر، مدافع فرایبورگ، اعلام شد. این تصمیم داور باعث بحث و جدل‌های زیادی شد.

کریستین گانتر، کاپیتان فرایبورگ، پس از بازی در مصاحبه‌ای گفت:«این یک پنالتی واقعاً دیوانه‌وار بود. یکی اینکه احتمالاً از فاصله ۵۰ سانتی‌متری بود، دیگری اینکه وقتی شما حرکت می‌کنید، وقتی می‌پرید، دست‌هایتان کمی بالا می‌رود. مکس دستش را پشت بدنش داشت. اگر این پنالتی است، من ترجیح می‌دهم فوتبال بازی نکنم، چون واقعاً چنین چیزی مزخرف است. من واقعاً آن را نمی‌فهمم.»

او ادامه داد: «شاید فدراسیون فوتبال آلمان باید یک کلاس آموزشی در مورد چگونگی پریدن بدون دست برگزار کند. شاید باید قبل از فصل آینده این کلاس را برگزار کنند، بیایند و به ما نشان دهند چگونه بدون دست بپریم. من آن را نمی‌فهمم. اما افرادی که تصمیم می‌گیرند باید جلوی دوربین‌ها بیایند و این موقعیت‌ها را توضیح دهند.»

دیدگاه‌ها