کد خبر : 2066555 | 12 شهریور 1403 ساعت 01:55 | 6.5K بازدید | 7 دیدگاه

انریکه: بردن لیل در خانه‌اش کار خیلی سختی است!

لوئیز انریکه؛ سرمربی پاری‌سن ژرمن از سختی برتری مقابل لیل در زمین خانگی این تیم سخن گفت.

انریکه: بردن لیل در خانه‌اش کار خیلی سختی است!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فرانسه، امشب پاری‌سن ژرمن میهمان لیل بود. دیداری که درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود شاگردان لوئیز انریکه به پایان رسید.

لوئیز انریکه درخصوص این دیدار گرفت: "بازی خارج از خانه سختی بود و همانطور که گفته بودم، پیروزی مقابل لیل در ورزشگاه آن‌ها کار بسیار دشواری است. آن‌ها در لیگ قهرمانان حضور دارند و تیم قابل احترامی هستند.

در نیمه دوم کمی دچار افت بدنی شدیم که سعی می‌کنیم در وقفه مسابقات این مورد را برطرف کنیم. قطعا باید بهتر از این شویم و از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهیم کرد."

انریکه درخصوص عملکرد نقل‌وانتقالاتی تیمش در تابستان گفت: "در مجموع راضی‌کننده بود. امسال برخلاف دوران گذشته، بازیکنان پرسروصدایی به خدمت نگرفتیم و سعی کردیم لیست را کمی سبک کنیم.

البته که چهار بازیکنی که به تیم اضافه شدند، توانایی‌های عالی دارند و در این فصل کمک زیادی به ما خواهند کرد. ما بازی‌های فشرده‌ای در لیگ یک، ليگ قهرمانان، جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر طولانی، به آمادگی همه بازیکنان نیاز داریم."

پاری‌سن ژرمن با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول ایستاد. آن‌ها بعد از اتمام بازی‌های ملی، ابتدا مقابل برست و سپس با خیرونا در ليگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها