کد خبر : 2066551 | 12 شهریور 1403 ساعت 01:46 | 22.2K بازدید | 124 دیدگاه

آنچلوتی: امباپه شب‌های درخشان زیادی را خلق خواهد کرد

کارلو آنچلوتی؛ سرمربی رئال مادرید، از کیلیان امباپه تمجید کرد و وعده داد که او گل‌های بسیاری را برای رئال مادرید به ثمر خواهد رساند.

آنچلوتی: امباپه شب‌های درخشان زیادی را خلق خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید آخرین بازی پیش از فیفا دی ماه سپتامبر را در شرایط خوبی به پایان رساند. دو گل از کیلیان امباپه برای پیروزی برابر رئال بتیس و کسب سه امتیاز کافی بود. آنها اکنون پس از تساوی ناامیدکننده در بازی گذشته، با هشت امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. پس از پایان این بازی کارلو آنچلوتی در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او ابتدا درباره بازی تیمش گفت: «امروز بهتر بودیم، مستحق این پیروزی بودیم. احساسات خوبی در تیم داریم و می‌دانیم که از هفته گذشته بهتر شده‌ایم. تیم با حضور سه هافبک بسیار بهتر شده و در دفاع عالی بوده‌ایم.»

آنچلوتی درباره گل امباپه گفت: «ما هرگز به او فشار نیاورده‌ایم، اما این بازی قطعاً برای او مهم بوده است. نیازی نبود که به او فشار بیاوریم و بگوییم گل بزند. نگران گل نزدن او نبودم چون می‌دانم او قرار است شب‌های این چنینی زیادی را تجربه کند.»

او همچنین از رفتار فداکارانه وینیسیوس جونیور که پنالتی را به امباپه واگذار کرد، تمجید کرد و گفت: «رابطه آنها خوب است. وینیسیوس با این کارش نشان داد که مغرور نیست و مثل همیشه کاملاً به تیم فکر می‌کند.»

2075985

آنچلوتی درباره عملکرد براهیم دیاز افزود: «براهیم امشب در خط میانی بازی کرد و بسیار خوب بود. بازیکنانی مانند فران گارسیا و او را بازیکنان نیمکت‌نشین نمی‌دانم. همه بازیکنان مهم هستند، مهم نیست چقدر بازی می‌کنند.»

آنچلوتی درباره تعطیلات فیفا دی گفت: «تعطیلات ملی چیز خوبی نیست. ما بازیکنان‌مان را از دست خواهیم داد. امیدوارم هیچ مصدومیتی رخ ندهد و بازیکنان سالم برگردند.» او همچنین درباره مشکلات تیمش افزود: «گلزنی کمترین مشکل ماست. ما باید در زمین در همه پست‌ها کارها را بهتر انجام دهیم. امشب خوب بودیم اما در بهترین حالت‌مان نبودیم و برای آن باید بیشتر از پیش تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها