کد خبر : 2066550 | 12 شهریور 1403 ساعت 01:34 | 22.7K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم مدافع فرانسوی: به تیم ملی نمی‌روم!

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که وسلی فوفانا؛ ستاره چلسی، علی‌رغم دعوت به تیم ملی این کشور برای بازی‌های ملی ماه سپتامبر، توافق کرده که در باشگاهش بماند و به تمریناتش ادامه دهد.

تصمیم مدافع فرانسوی: به تیم ملی نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، وسلی فوفانا، مدافع چلسی، برای فیفا دی آینده از تیم ملی فرانسه کنار کشید تا بر روی بهبودی و تمرکز بر باشگاه خود پس از مصدومیت‌های فصل گذشته تمرکز کند. فوفانا که در فصل گذشته با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده بود، تصمیم گرفت از فرصت تعطیلات ملی استفاده کند و به تمرینات خود برای رسیدن به بهترین شرایط استفاده کند. او درحال حاضر با لوی کولویل زوج خط دفاع چلسی را تشکیل می‌دهند.

فوفانا در فصل گذشته با مصدومیت‌های جدی مواجه شد که او را برای مدت طولانی از میادین دور نگه داشت. او در جولای ۲۰۲۳ دچار پارگی رباط صلیبی شد و مجبور به جراحی شد و باعث شد بخش بزرگی از فصل را از دست بدهد. این مصدومیت‌ها باعث شدند تا او نتواند به طور کامل در تمرینات پیش‌فصل چلسی شرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت تا به تیم ملی نرود و در تمرینات چلسی بماند.

2075984

فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای این تصمیم را تأیید کرده و خبر داده که پس از مشورت با دیدیه دشان؛ سرمربی تیم ملی فرانسه، فوفانا تصمیم گرفت تا در لندن بماند و بر روی آمادگی خود تمرکز کند. به جای این بازیکن لوئیک باده به تیم ملی فرانسه دعوت شده است.

دیدگاه‌ها