کد خبر : 2066549 | 12 شهریور 1403 ساعت 01:36 | 12.7K بازدید | 16 دیدگاه

موتا: هنوز برای صحبت از قهرمانی خیلی زود است

تیاگو موتا؛ سرمربی یوونتوس، می‌گوید هنوز برای صحبت درباره قهرمانی تیمش زود است و در ماه‌های آینده این موضوع را بررسی می‌کند.

موتا: هنوز برای صحبت از قهرمانی خیلی زود است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از دو پیروزی، در هفته سوم سری A به مصاف رم رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

تیاگو موتا؛ سرمربی یوونتوس، پس از بازی اعلام کرد که رم قدرت زیادی داشت و به نظر او نتیجه تساوی عادلانه بود.

تیاگو موتا پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت: "بازی متعادلی بود که رم ما را مجبور به عقب‌نشینی از جناح راست کرد، اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم، توپ بیشتری در اختیار داشتیم و سعی کردیم آن‌ها را در زمین خود حفظ کنیم. فکر می‌کنم این نتیجه عادلانه بود. این بازی فوق‌العاده متعادل بود."

استفاده از بازیکنان جدید؟

ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم، از جمله بازیکنانی که بازی را از ابتدا شروع کردند، اما ما این کار را فقط در شرایط مناسب انجام دادیم و امروز بازی را خوب شروع کردیم. در این دوره از فصل طبیعی بود که آمادگی بدنی کاهش پیدا کند و به همین دلیل است که همه آماده هستند تا به اندازه سهم خود بازی کنند.

2075980

عملکرد دوشان ولاهوویچ؟

کل تیم می‌تواند از نظر دقت پیشرفت کند، چون ما در این بخش کیفیت زیادی نداریم. ما مقابل تیم قدرتمند رم قرار گرفتیم و درنهایت تساوی نتیجه درستی بود.

به دنبال قهرمانی هستید؟

ما خواهیم دید که در ماه‌های مهم فصل کجا هستیم اما برای صحبت در مورد چیزی فراتر از آن خیلی زود است. ما یک تیم مبارزه‌جو و کامل داریم که در هر دیدار با تمام توان می‌جنگیم.

دیدگاه‌ها