کد خبر : 2066545 | 12 شهریور 1403 ساعت 01:13 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

ده‌روسی: گرفتن امتیاز از این یوونتوس آسان نیست!

دانیله ده‌روسی؛ سرمربی رم، از کسب تساوی مقابل یوونتوس در هفته سوم سری آ ناراضی به نظر نمی‌رسد.

ده‌روسی: گرفتن امتیاز از این یوونتوس آسان نیست!

به گزارش "ورزش سه" ، در تنها دیدار بدون گل هفته سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و آاس رم در استادیوم آلیانز به مصاف هم رفتند و در پایان با ارائه یک نمایش فیزیکی از سوی هر دو تیم، کار با تقسیم امتیازات به پایان رسید. با این نتیجه یوونتوس هفت امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و جالوروسی نیز به دومین امتیاز این فصل خود رسید و شانزدهم شد.

دانیله ده‌روسی درخصوص این بازی گفت: "راستش را بخواهید با توجه به نتایج یوونتوس در دو بازی اخیر، کمی با ترس وارد زمین شدیم اما هرچه که بیشتر گذشت نبض بازی را در اختیار گرفتیم.

برای ما مهم بود که مقابل خط حمله قدرتمند یوونتوس، با تمرکز و انسجام خوبی دفاع کنیم. کسب یک امتیاز‌ از دو بازی اخیر فشار زیادی را روی بازیکنانم گذاشته بود و به کسب امتیاز مقابل یوونتوس خیلی نیاز داشتیم.

فکر می‌کنم این بازی آغاز خوبی بود تا از این پس با اعتماد به نفس بیشتری در میدان حاضر شویم. ما تیم بزرگی هستیم و می‌دانیم که از این فصل چه می‌خواهیم."

ده‌روسی درخصوص ضعف گلزنی تیمش در سه بازی اخیر گفت: "ما در خط حمله دووبیک را به بازی فرستادیم که مهاجم بشدت زهرداری است و دروغ نیست که بگوییم مدافعان حریف از او می‌ترسند.

دووبیک در این دیدار اجازه بازی‌سازی به مدافعین یوونتوس را نداد. این چیزی بود که قبل از بازی از او خواسته بودیم. مطمئن باشید دووبیک به وقتش گلزنی خود را شروع می‌کند."

ده‌روسی همچنین در پاسخ به سوال فابیو کاپلو که در استودیو اسکای اسپورت حضور داشت مبنی‌بر احتمال قهرمانی رم در فصل جاری گفت: "ما برنامه بلندمدتی داریم و نگاه‌مان به آینده است. طبیعتا هیچ تیمی نمی‌تواند در یک پنجره نقل و انتقلاتی ۱۵ بازیکن جدید به خدمت بگیرد و جابجایی بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارد. قبول دارم که از نظر فنی تا اینجای مسابقات اصلا خوب عمل نکردیم قطعا در ادامه فصل از ما بیشتر خواهید شنید."

دیدگاه‌ها